{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bestilling af Stumper fra. fx kina.
  • #1   18. jun 2015 Ja... Alt hvad du importere skal du betale for...

    Jeg bestilte noget i USA for en 3.000kr og skulle selvfølgelig betale told og moms, fair nok..

    Virksomheden havde sendt noget forkert til mig... Jeg kunne sende det retur, men det betalte told og moms kunne jeg ikke få tilbage...

    Fikst ikk..:-/


  • #2   18. jun 2015 Jeg har bestilt dele fra Kina 10 gange Ca. Over ebay. De er ikke blevet snuppet af tolden endnu. Det er nok ret sjældent de napper varer fra østen..

  • #3   18. jun 2015 Anders til hvilken værdi?

  • #4   18. jun 2015 Fra 50 til 900kr Ca. Købte sidst en pakke med 10 forskellige MC stumper.

  • #5   18. jun 2015 forhandlerne er også søde med at skrive 1$ værdi selvom man har købt for langt mere på pakkerne, det hjælper meget smiley

  • #6   18. jun 2015 Det er tilfældigt om det bliver taget eller ej, og min erfaring er at sælgers værdipåskrift kan bruges til 0,0000=ingenting. De skriver det jo på næsten alle forsendelser, så det er lidt historien med Peter og ulven om igen.
    Jeg har +500 handler på ebay, ca. 50 af dem over 80 kroners grænsen, tror det dyreste var nogle bildele til ca. 1500,-. Jeg har modtaget 10-15 forsendelser der har været åbnet i tolden, men kun ca. 5 hvor de har forlangt dokumentation for værdien/prisen. Heraf var det kun en af dem jeg skulle betale told og postDK gebyr på. og det var i øvrigt en rygsæk til 400,-, resten kunne jeg med købs kvittering/kontoudskrift dokumentere at beløbet var under 80 kr grænsen.
    Så derfor siger min erfaring mig at det er meget tilfældigt hvilke forsendelser fra Kina der bliver undersøgt. Jeg kan i hvert fald ikke gennemskue deres system.


  • #7   18. jun 2015 Min svigersøn er ansat ved "et kendt pakkefirma" - ingen reklame herfra smiley - og påstod hårdnakket at alt fra Kina blev tjekket! Jeg sagde at det var noget sludder, og bestilte et knojern! Det ville blive taget, sagde han, men det lå så i min postkasse, i en kuvert hvor selv en blind mand kunne se hvad indholdet var smiley Så det er måske mere tilfældighederne der råder!

Kommentér på:
Bestilling af Stumper fra. fx kina.

Annonce