{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.064 visninger | Oprettet:

Fotovogn på motorvej, har i set det? {{forumTopicSubject}}

Hej. Tilbage i 2013, sagde Politiet, at de ville sætte de nye fotovogne ud på motorvejen, hvor der IKKE var vejarbejde. Altså bare midt ud på en motorvej uden nogen form for vejarbejde. Har i set det? Jeg har ikke set nogle på motorveje endnu, kun ved vejarbejde og på motortrafikveje. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fotovogn på motorvej, har i set det?
  • #1   2. jul 2015 Yes... Hillerødmotorvejen sydpå, forleden, sen eftermiddag...

  • #2   2. jul 2015 Okay. smiley

    Jeg synes bare ikke, at jeg har set nogle her i Jylland. smiley

    Men man kan vel heller ikke undgå, at se dem på en motorvej?


  • #3   2. jul 2015 Hvor fanden stiller de dem, ude på græsset ??

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #4   2. jul 2015 De må ikke holde på en motorvej uden der er skiltet med vejarbejde, så det er så nemt.
    Har man set en som holder i nødsporet, så er den nok bare gået i stå.


  • #5   2. jul 2015 Ved ikke. Men vil da tro, at de stiller dem i nødsporet? Selvom det er ulovligt, at holde i nødsporte også for Politiet. En fotovogn skal overholde de samme regler som os andre. Men hvis Politiet ikke håndhæver den lov overfor fotovognene så sker der jo intet. smiley Og de straffer jo ikke deres kollegaer vel? Korrupt afhelvede til er DK blevet efterhånden.

    For 40 år siden, havde man respekt for Politiet har jeg hørt så meget om, fordi Politiet opførte sig ordentligt og kom når man havde brug for hjælp. Idag er de bare nogle flabet magtliderlige penge afpressere.

    Og nej, har aldrig været anholdt eller fået så meget som en bøde.

    Men er blevet nedgjort og stået med en blødene mand der lå skadet mit på vejen, med Politistationen på den anden siden af vejen. Hvor ham ved 112 ikke ville sende nogen form for hjælp. Efter, at jeg havde skændes med Politiet i 10 minutter, så sagde jeg til ham på 112. "OKAY! Hvis han DØR så er det DIN skyld!" Også kunne jeg pludselig få en ambulance...... -.-'


  • #6   2. jul 2015 Det er INTET som denne statsfinanseret pengemaskine foretager sig som vil overraske mig længere..
    Havde jeg være landmand, så havde jeg taget en traktor med harve og smadret ind i de fotorobotter som står langs vejkanten med en pengemaskine gemt bag buske/træer.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #8   2. jul 2015 De må stadig ikke uden skiltning.

  • #10   2. jul 2015 § 30. Den åbner for, at politi og redningskøretøjer er undtaget og må tilsidesætte lovgivningen, Den gemmer Politiet sig bagved, hvad man ikke kan i min verden!

    Det er ikke et redningskøretøj! Må en pengetransport så også parkere ulovligt?


  • #12   2. jul 2015 Har da flere gange set trefoden med kamera stå under eller i nærheden af broer der går over motorvejen her på Lolland, og så holder vognen oppe på vejen der går over. Mener at have læst, at ATK-vognen kan holde op til 30 meter fra trefoden..

  • #14   2. jul 2015 Allan B.
    Er du helt sikker på at pengemaskinerne kan tage billeder gennem forruden ??
    Har du en link til et officel bevis ?

    Jeg siger ikke at de ikke kan, men jeg har kørt meget meget langsomt forbi og har ikke kunne set noget camera i foruden.



  • #15   2. jul 2015 Hvad med sådan en fætter her:
    http://blinderlaserjammer.dk

    Så er der vel ikke mere ballade med de møgdyr.
    Den er dyr, men hvis den virker, så er de penge givet godt ud, især nu hvor jeg har købt en megane RS.


  • #17   2. jul 2015 Jeg har simpel købt en bil med automat gear og fart pilot så kan de bare komme an

  • Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

    Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 361
    #18   2. jul 2015 Hvis ingen går i fælden når grænsen er 80, så sætter de den bare ned til 60, fordi en svimmel 90-årig på cykel er væltet foran en bil, eller bare fordi de synes det.
    Efterhånden er en 125'er for hurtig til de danske landeveje, hvor farten ofte er 63, dikteret af en RUC-uddannet der kører forrest i en UP!


  • #19   2. jul 2015 Jeg kører så stærkt, at jeg ikke opdager dem. Så jeg ved det ikke.

  • #20   2. jul 2015 PM & Allan B. Jeg postede sådan et billede for et stykke tid siden. Jeg overhalede faktisk en ATK vogn igen så sent som i dag hvor man også tydeligt kunne se kameraret. De er ret tydelige når man kommer op på siden af dem. De sidder til venstre i forruden ved chaufføren. Jeg tror dog kun at det er de nye vogne der har dem (dem hvor taget også er forhøjet).

    Bortset fra det så jeg personligt selv for første gang i dag hvordan det ser ud når de piller kamerarene ud (Ja, jeg er stødt på to forskellige ATK'ere i dag). Selve bilen var parkeret bag en betonpille under en bro så den var "usynlig" og selve kameraret var placeret med en busk som baggrund, så det var nærmest umuligt at se før man var helt tæt på.
    Nu kører jeg selvfølgelig altid efter reglerne *host host* Så jeg slap for en bøde.


  • Marianne S
    Marianne S Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Svar: 1
    #21   16. mar 2016 Så en i forgårs syd for Skørping afkørslen - i nødsporet på motorvejen!! Blev pænt overrasket. Specielt da den blitzede mig... Dammit.

Kommentér på:
Fotovogn på motorvej, har i set det?

Annonce