{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.246 visninger | Oprettet:

Tak til -Kwak- !!! {{forumTopicSubject}}

Ja, overskriften siger jo sig selv smiley
Ville bare lige officielt takke -Kwak- for hans kæmpe arbejde og indsats i dag, på min "skat"
Han har sku lavet den!! smiley

Dem som evt. ikke ved hvad der var sket, så kan man jo læse forhistorien her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=24678

Det var altså tændrør der skulle skiftes, samt karburator (tror jeg nok) skulle drænes/resnes (hvis ikke jeg tager fejl)...

Nogen vil måske tænke "hvorfor skriver jeg det her", jo det er bare for at endnu en gang bekræfte dét som jeg skrev her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=24699

Desuden har jeg lagt 3 billeder på min profil, mens min kværn var på "operationsbordet" (nøj hvor var det noian at se den, i den stand lol smiley

Endnu en gang KÆMPE tak til -Kwak- for at rede min weekend og mit humør! smiley Alt for lækkert at den spinder igen!!
-Kwak- du er min helt!!

w000000000t!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak til -Kwak- !!!
  • #1   20. okt 2006 Det er rigtig god stil Kwak

    Rart at der findes spejdere i vore dage


  • #2   20. okt 2006 Ja det må man sige. Jeg kan godt forstå Vatslav at du har haft det lidt mærkeligt med at se din nye cykel skilt ad. Men super at den er ordnet. Godt gået - det beviser bare endnu engang sammenholdet mellem brugerne på dette forum. Det er stort.

  • #3   20. okt 2006 Jep lige præcist, alt for nice at folk kan være så flinke smiley

    Og alt for lækker at folk er så flinke herinde og at der er SÅ godt sammenhold her smiley


  • #4   20. okt 2006 Lækkert at læse...

    Godt at se at vi kan hjælpe hinanden...
    ___________
    Jakob


  • #5   20. okt 2006 - Kwak -
    Hehe ja, og du så jo slev hvordan jeg selv ikke troede mine egne øre eller øjne, da vi startede den for første gang lol smiley

    Det var ligesom for godt til at være sandt lol smiley
    Alt for lækkert! smiley Jeg er simpelthen så pisse glad nu og vil sikkert sove rigtigt godt i nat smiley

    Men jeg skal lige spørge, -Kwak-, tændrør var jo helt våde, dvs. at jeg altså hár druknet den for vildt i går….eller? lol

    Men anyways, mange tak, er ULTRA glad nu smiley




  • #6   20. okt 2006 Vatslav.. Tillykke med dit kørekort og ikke mindst at cyklen er lavet, men pas nu på kortet og dig selv... Du har ret det er et fedt sted at mødes her på MCG.

  • #7   20. okt 2006 Peter. Den tossede Jyde -
    Mange tak smiley


    -Kwak-
    hehe, ja den fik da i hvert fald ikke for lidt benzin der lol smiley Puhaa hvor jeg dog glæder mig til at trille en tur i morgen, hvis vejret tillader det smiley
    Men det er da vildt, at sådan en lille ting kan gøre skaden så stor smiley

    Men som sagt, du kender mit nummer -Kwak- , så du ringer bare, hvis der er noget jeg kan gøre for dig en dag smiley


  • #8   21. okt 2006 Det skulle vel aldrig have været NGK tændrør der sad i den. Jeg har selv på min forhenværende MC haft ret dårlig erfaring med NGK tændrør og for fed blanding. Har NGK tændrør været druknet én gang er de lige til at smide væk. Har siden hørt fra andre, at de har erfaret det samme med NGK tændrør Jeg ved ikke lige hvad det er der sker med tændrørene, for der er jo ikke noget at se på dem.

  • #9   21. okt 2006 Allan -

    Hehe jo, det var faktisk NGK tændrør der sad inde før smiley
    Men det er også NGK der sider i nu, men de skulle vist være lidt bedre (hvis ikke jeg tager fejl)

    Dem jeg havde før, havde kun 1 "tand" på, men mine nuværende har 2 "tænder" smiley

    Jeg skal bare ikke drukne den igen, har vist lært af min fejl, at man IKKE skal have fuld choker i 15-20 min lol smiley


  • #10   23. okt 2006 Har hørt fra flere i VFR-klubben som har haft problemer med NGK-rørene i deres banecykler (VFR/RVF400). De har haft bedre erfaring med Nippon Denso tændrør, når vi taler om at overleve en drukning.

  • #11   23. okt 2006 Se dette link:
    (link fjernet)

    Der er flere med samme erfaringer.


  • #12   23. okt 2006 Allan -
    Hmmm vil da ikke benægte at du har ret, men indtil videre ser det ud til at funke fint, med NGK for mig. Dog har jeg ikke prøvet at drukne de nye endnu lol
    Men hvis uheldet skulle være ude igen, så må jeg da bare prøve nogle andre tændrør smiley

    (Jeg er bare lykkelig over at den kan køre nu, takket være -Kwak-. Ellers ville jeg slet ikke kunne køre hele dagen i går :))


Kommentér på:
Tak til -Kwak- !!!

Annonce