{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.253 visninger | Oprettet:

du ved du er ægte biker {{forumTopicSubject}}

Du ved du er en biker ...

- Hvis din kæreste er nødt til at bed dig flytte MC'en så hun kan komme i bad
- Hvis du har fået din kæreste til at følge efter dig i bil, så du kan have flere øl med.
- Hvis du ejer mere end 20 sorte T-shirts
- Hvis dine bedste sko har stål-forstærkninger
- Hvis du tog et ekstra-job for at kunne betale din nye tatovering
- Hvis du køber din 3-årige niece en Harley Davidson T-shirt
- Hvis du kun er solbrændt på bagsiden af dine hænder
- Hvis din ide om rigtig kunst, er et billede af din MC forstørret op i plakatstørrelse
- Hvis du sover allerbedst i et lille telt med lædertøj på, stangdrukken og med brændt-dæk-røg i lungerne.
- Hvis du er ligeglad med om det ser ud til opklaring
- Hvis du mener GUD opfandt vinter for at straffe dig personligt
- Hvis du har afmeldt dit abonnement på Playboy fordi det var for kedeligt uden MC-billeder
- Hvis du kan vågne midt om natten og bekymre dig om din MC
- Hvis du kan genkende en MC-lyd i det fjerne og fortælle nøjagtig hvilken MC og årgang det er, men ..stadig kalder din svoger "hvad-er-det-nu-han-hedder"
- Når du kan huske mindst 5 telefonnumre på MC-værksteder, men ikke kan komme i tanke om din ..bryllupsdato.
- Hvis dine træf-udgifter overstiger udgifterne til kreditforenigen
- Hvis du synes det er ganske normalt at have MC-stumper liggende på køkkenbordet
- Hvis du mener at olie-pletten i garagen blot er din MC's måde at "markere territorie" på
- Hvis, når vejret er for dårligt til at køre MC, du starter din MC og sidder på den i garagen.
- Hvis du har flere billeder af din MC end af dine børn
- Hvis du bliver ramt af en bil og brækker dit ben 3 steder, men forklarer politibetjenten at du sagtens kan ..køre hjem.
- Hvis du har et køleskab i din garage der kun er til øl.
- Hvis du, når du planlægger ferie med kæresten, undersøger hvor der ligger MC-forhandlere i nærheden
- Hvis alle dine links i din browser er MC orienteret
- Hvis din PC starter op til lyden fra " Born to be wild"
- Hvis dit sofabord er ved at bukke under for MC-blade


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  du ved du er ægte biker
  • #2   4. jan 2007 Jeg er bange for at jeg kan nikke til det meste af det "smiler flovt"

  • #3   4. jan 2007 - Hvis du ejer mere end 20 sorte T-shirts
    - Hvis din ide om rigtig kunst, er et billede af din MC forstørret op i plakatstørrelse
    - Hvis du kan vågne midt om natten og bekymre dig om din MC
    - Hvis du synes det er ganske normalt at have MC-stumper liggende på køkkenbordet
    - Hvis, når vejret er for dårligt til at køre MC, du starter din MC og sidder på den i garagen.
    - Hvis alle dine links i din browser er MC orienteret

    Tjeck smiley


  • #4   4. jan 2007 Den her passer da også meget godt på dig Mette...:-)

    - Hvis du sover allerbedst i et lille telt med lædertøj på, stangdrukken og med brændt-dæk-røg i lungerne.


  • #6   4. jan 2007 Okay... Go nat Mette

  • #7   5. jan 2007 Tjeck...

    - Hvis du ejer mere end 20 sorte T-shirts
    - Hvis dine bedste sko har stål-forstærkninger
    - Hvis din ide om rigtig kunst, er et billede af din MC forstørret op i plakatstørrelse
    - Hvis du er ligeglad med om det ser ud til opklaring
    - Hvis du mener GUD opfandt vinter for at straffe dig personligt
    - Hvis dine træf-udgifter overstiger udgifterne til kreditforenigen
    - Hvis, når vejret er for dårligt til at køre MC, du starter din MC og sidder på den i garagen
    - Hvis du har et køleskab i din garage der kun er til øl



  • #8   5. jan 2007 ..nogen der ved hvor jeg ka få forstørret et billede til plakatstørrelse..fantastisk idé..hvorfor har jeg ik tænkt på det!! Og ja til et par andre ting på listen : )

  • #9   5. jan 2007 - Har købt en t-shirt til min niece.... Hun var dog 4år... smiley
    - Hvis du er solbrændt på bagsiden af dine hænder.... sådan ca det eneste sted jeg kan får farve... smiley
    - Hvis din ide om kunst er din mc forstørret op i plakat str.... Jep jep sker til sommer, med mig på...
    - Hvis du er ligeglad med om det ser ud til opklaring... man køre da alligevel, gør man ikk...?
    -Hvis du mener GUD opfandt vinter for at straffe dig personligt.... ja hvad f..... skal man bruge vinteren til, det koldt og må alligevel ikke stå på ski... smiley
    - Hvis du kan vågne midt om natten og bekymre dig om din MC.... Min babe og kæreste eje, mit eneste barn.. smiley
    -Hvis du synes det er ganske normalt at have MC-stumper liggende på køkkenbordet.... køkkenbord eller soveværelse, kommer vel ud på et..?!
    -Hvis du har flere billeder af din MC end af dine børn.... nu har jeg ingen børn, men en relativ stor familie og ja har nu flere billeder af biken, end familien... smiley
    - Hvis alle dine links i din browser er MC orienteret... arbejdsskade, skal jo være opdateret så vidt muligt... smiley
    - Hvis dit sofabord er ved at bukke under for MC-blade, ja det er knækket en enkelt gang af dem... ups ups

    så tjeck tjeck




  • #10   5. jan 2007 Ja mc stumper fordelt jævnt i hele hytten.. også køkkenbordet

  • #11   5. jan 2007 - Hvis du ejer mere end 20 sorte T-shirts
    - Hvis dine bedste sko har stål-forstærkninger
    - Hvis din ide om rigtig kunst, er et billede af din MC forstørret op i plakatstørrelse
    - Hvis du er ligeglad med om det ser ud til opklaring
    - Hvis du mener GUD opfandt vinter for at straffe dig personligt
    - Hvis du har afmeldt dit abonnement på Playboy fordi det var for kedeligt uden MC-billeder (Playboy / M! hvad er forskellen?)
    - Hvis du kan vågne midt om natten og bekymre dig om din MC
    - Hvis dine træf-udgifter overstiger udgifterne til kreditforenigen
    - Hvis du synes det er ganske normalt at have MC-stumper liggende på køkkenbordet
    - Hvis du mener at olie-pletten i mors garage blot er din MC's måde at "markere territorie" på
    - Hvis, når vejret er for dårligt til at køre MC, du starter din MC og sidder på den i garagen.
    - Hvis du har flere billeder af din MC end af dine børn (har ingen børn)
    - Hvis du bliver ramt af en bil og brækker dit ben 3 steder, men forklarer politibetjenten at du sagtens kan ..køre hjem.


  • #12   5. jan 2007 - Hvis du har fået din kæreste til at følge efter dig i bil, så du kan have flere øl med.
    - Hvis dine bedste sko har stål-forstærkninger
    - Hvis du mener GUD opfandt vinter for at straffe dig personligt
    - Hvis du har afmeldt dit abonnement på Playboy fordi det var for kedeligt uden MC-billeder
    - Hvis du kan genkende en MC-lyd i det fjerne og fortælle nøjagtig hvilken MC og årgang det er, men ..stadig kalder din svoger "hvad-er-det-nu-han-hedder"

    tjeck...


  • #13   5. jan 2007 Min julegave fra svigermekanikken var netop et plakat-størrelse af min mc 50x70 cm, og det var nok den jeg blev mest glad for.. smiley selvom billedet er så stort kan man nærmest skære sig på de skarpe pixels

Kommentér på:
du ved du er ægte biker

Annonce