{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.355 visninger | Oprettet:

Jeg er så frustreret... {{forumTopicSubject}}

Kære læser.
Jeg vil gerne starte med at fortælle, at følgende kontekst vil jeg prøve på at skrive så neutralt som overhovedet muligt, men det er virkeligt svært.

Kan det virkeligt passe at jeg er den eneste der nu på 2 år har oplevet 3 sindsyge vanvidsbillister? Læs det lige igen... Sindsyg vanvidsbillist. Det er nok det der beskriver disse individer bedst.
Jeg taler ikke om folk der smutter over et kryds hvor det er lige på grænsen til at være direkte rødt eller lign. Det ser vi nok alle jævnligt.

Jeg har i dag oplevet noget af det mest sindsyge jeg har set i trafikken. Jeg køre igennem Odense C bag denne hvide bmw 520d touring. Vedkommende bag rattet køre meget slingrende, og provokerende bag de andre billister, og helt oppe i røven på dem. Jeg mener helt oppe i røven måske 1-2 m afstand. Han køre ligesom F1 kørerne gør når de varmer dæk op. Når der så bliver rødt ved samtlige lyskryds igennem byen overhæler han rækken af biler højre om, og ofte oppe på cykelstien for derefter at køre direkte overfor rødt. Ikke noget med at sætte farten ned i de sekunder han skal over krydset. Nej, han køre stærkt over krydset så samtlige billister der har grønt må bremse hårdt for ikke at de skal knalde sammen. Dette nummer udføre han ved samtlige kryds igennem byen. Hvis det ikke var muligt for ham at overhæle højre om, så tog han da bare sporet til venstre-sving og kørte igen overfor rødt der på samme måde som nævnt tidligere.
Hvis alle spor var optaget, og det ikke var muligt at overhæle højre om, så kørte han da bare over i den modkørendes bane og kom over lyskrydset den vej.
Når vi kørte på en 2-sporet vej, så lå han og kørte slalom imellem alle bilerne for at komme fremad. Og det gik stærkt med hastigheden. Meget stærkt. Nok en 100-110 km/t. Jeg gentager lige - vi køre inde i Odense C.
Jeg ved ikke hvordan, men på den ene eller den anden måde lykkedes det mig at køre bag ham eller et par biler bagved. Selvom jeg kørte pænt og lovligt. Jeg tror sammenlagt jeg var i nærheden af ham i omkring 10 min. Jeg overvejede flere gange at tage telefonen og ringe til politiet, og dette fortryder jeg så inderligt jeg ikke gjorde.

Som sagt har jeg oplevet billister der har kørt ligeså sindsygt 2 gange før i den nærmeste fremtid. Og ved i hvad? (Nu falder hammeren og jeg bliver pisket af befolkningen) alle 3 gange har det været individer af anden etnisk herkomst der har siddet bag rattet. Alle 3 gange har de siddet alene i bilen.

Jeg glemmer heller ikke den første jeg kan huske... En grøn peugeot406 også her i Odense C hvor vi kørte på en 2-sporet vej. Og hvis folk ikke gav ham plads så han kunne køre slalom imellem bilerne, så trak han direkte over i mod dem. Kollisionskurs. Når de kørte side om side. Med det resultat at folk (inkl. mig selv) blev nødt til at trække over i de modkørendes bane for ikke at få en grøn 406 ind i siden på vores egen bil.

Jeg har nu købt et GoPro kamera, som jeg vil have fastmonteret i forruden på min bil permanent. Nok er nok. Fremover vil jeg aflevere materialet til politiet, og så må de gøre noget ved de her fucking sindsyge individer af anden etnisk herkomst. Men problemet er jo bare, at de er pisse ligeglad med alting. Det beviser deres kørsel så fremragende. Selvom de får taget kørekortet og får kørselsforbud, så vil jeg vædde med at de er at finde på vejen kort tid efter igen. Men der skal bare være noget konsekvens med sådan en kørsel tænker jeg og hvor jeg dog håber bøden bliver enorm også.

Og nu sidder jeg så her i min frustration og tænker... Hvordan kan det være at jeg aldrig har set en asiat køre på samme måde? Eller en australier, normand, canadier, what so ever! Det er ALTID folk fra mellemøsten.
Det samme gør sig gældende når jeg går inde i gågaden en lørdag aften med kærsten under armen. Og vi derefter passere en gruppe af disse førnævnte individer, der så råber GO' RØV! SUT MIN PIK! eller lign. til min kæreste. Og ja det er som sagt i mens jeg går sammen med hende. Jeg vil ikke mene jeg er en lille svækling på 1.50 m. Igen, som nævnt tidligere beviser det bare hvor pisse ligeglad de er med det hele. Ingen respekt overhovedet. Jeg bliver så gal og kærsten må stoppe mig for at jeg ikke ryger i flæsket på dem.
Hvis det var noget der skete én gang om året, så kunne jeg lade være med at hidse mig op, men det sker mange gange om året!
Og igen kan jeg bare sige jeg har aldrig oplevet en asiat, australier, normand, canadier, what so ever råbe sådan noget!

JA... Jeg ved godt det ikke er ALLE der er sådan. Det ved jeg godt! Så spar mig for den gamle sang. Jeg arbejder selv sammen med én fra tyrkiet og han er flink og rar. Ingenting der.

Men der er altså bare noget om snakken med at mange af dem fungere anderledes oppe i hovedet end resten af befolkningen på denne planet.

Hvorfor har jeg så valgt at bruge 10 min af mit liv på at skrive det her og dele det med jer? Ærligt talt... Jeg ved det ikke. Jeg er så arrig lige nu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er så frustreret...
  • #1   23. maj 2016 Du har desværre fuldkommen ret i det du skriver og det er ikke kun i Odense.
    Tror problemet er vores alt for milde straffe og vores fængsler er jo en ren feriekoloni.


  • #4   23. maj 2016 Du er da heldig du KUN har mødt 3 på 2år vil jeg sige smiley

    Men hvordan kunne du følge med i alt det du beskriver hvis han er så ligeglad, tænker bare at første gang han overhaler alle de biler og køre over for rødt burde han jo være væk smiley

    Men nej nej det er absolute ikke kun i Odense den slags sker...


  • #5   23. maj 2016 Bare rolig, du ikke den eneste - hverken med fordommene eller med oplevelserne. Her i kbh sker det også jævnligt - har selv oplevet det en 3-4 gange.

    Kan huske en af gangene, der kommer der en op på siden af mig, i et venstre svings spor - og lige inden der bliver grønt, drøner han over og kommer hurtigt ud af syne (50km/t vej) - ca 2 km længere henne, ser jeg så en politibil holde bag ham, i siden af vejen. - Der fik jeg det helt godt!

    En anden gang, kommer en flyvende forbi på cykelstien, kan se ham i sidespejlet, så ser også hvilken type der køre bilen - men den var også hurtigt væk - der var heldigvis ingen cykelister på stien, lige der..


    Anyways - danskerne er bare for tøsede og så med EU og Den Europæiske Menneskerettighedskonvention - så bliver der taget hånd om idioterne - men intet hjælper de gode.. Godt træt af at alle skal være sådan nogle vatnisser! Fuck!


  • #6   23. maj 2016 Danskere kan bare ikke kører bil ?? Jeg kom i en rundkørsel i dag i fuld læder dragt som er rød og hvid så jeg er ok tydelig, jeg skal ud af tredje vej og der er en bil som skal ud af 2 vej vi får øjenkontakt men hun kører sku ud af alligevel selvom jeg ikke er nået forbi hende endnu...

  • #7   23. maj 2016 Folk fra mellemøsten ser ikke danmark som deres land, de er pisse ligeglade med landet, og viser ingen respekt. Det er ikke kun børnene / de unge men også den ældre generation. Fuck hvor har jeg tit måtte bede muslimske kvinder om at rykke sig, fordi de står og fylder hele gangen med deres indkøbsvogn i supermarkeder og kan se man skal forbi.

    Mangel på situationsfornemelse eller bare totalt ligeglade? tja, IQ'en er i hvert fald ikke noget at komme efter.


  • #8   23. maj 2016 Elias> Det hjælper faktisk rigtig godt lige at hjælpe dem lidt på vej med stellet på indkøbsvognen. Har man først én gang smagt sådan en indkøbsvogn i akillesenen, så står man aldrig nogensinde i vejen igen.

  • #9   23. maj 2016 Uden at ville tage nogen specielt i forsvar, mener jeg bare, at idioter kommer i alle farver og nationaliteter

  • #11   23. maj 2016 Jamen jeg synes da ikke man skal finde sig i at blive svinet til, og så er det uanset hvem der gør det

  • #12   23. maj 2016 Ser disse vandvidsbilister hver dag (kører lastbil) men dog ikke så vildt som du beskriver, men har da set nogle af dem. De fleste typer kan man spotte på flere kilometers afstand, indikationerne er næsten altid de samme. Sænket bil, tonede ruder/lygter og brede fælge.

    Har også se rigtig mange fædre i deres familie container, med HelloKitty solskærme der lige pludselig taber alle småkagerne og fortager sig et eller andet helt absurd og tankeløst. Hver dag og jeg mener hver dag, ser jeg det samme. Min lastbil er ikke en sportsvogn, selvom jeg knalder pladen i bund, så er det ingen match med selv den sløveste Lada. Mange mister besindelsen og laver vilde overhalinger, selvom der er sving, bakketop, modkørende eller om det er i en by zone (selvom der f.eks. står 70 km/t så må vi kun køre 50 Km/t) Det giver en del fantasifulde overhalinger og tit sidder man med lidt svedige håndflader, fordi man lige aner et barn eller to på bagsædet på den bil der lige overhaler selvom der kommer modkørende.

    Har efterhånden set rigtig mange uheld og 9 ud af 10 har været solouheld. For en del år siden, var der en der kørte op bag i min trailer med 90 km/t timen, jeg holdt stille på en hovedvej og blinkede til venstre, da jeg ventede på, at de modkørende var passeret mig. Han troede han kunne nå at overhale, det kunne han ikke, han kunne heller ikke nå at bremse... Bang... Han overlevede heldigvis. En anden ville demonstrere, at jeg kørte langsomt, ved at lave en hasarderet overhaling rundt i et sving. Han kom også rundt, ca. 8 gange på taget, han trak så hårdt til højre i rattet da han kom forbi, at dækkene ramte rabatten og resten af historien kender man jo.

    Der er så mange tosser derude, så be safe smiley


  • #14   23. maj 2016 Grunden til du kun har set arabere tyrkere østeuropæere køre sådan er fordi du bor i danmarks beskidte navle.
    Odense.

    Flyt til sydstaterne og det er afrikanere.
    Flyt til thailand og det er pludselig danskere du ser dig gal på.

    Jeg er selv blevet anklaget for megeg vanvidskørsel.


    Typisk af de tosser der ligger og kører 60 i venstre spor ved siden en der kører 60 i højre spor.
    Fortsætter med 60 frem til næste lys og bremser så de lige kan holde 4 sekunder indet det bliver grønt.

    Danmark lider af kluddermor, folk der ikke identificerer sig med brede bølge eller bakke dale, anna og lotte eller birkely plejehjem kan jeg godt forstå bliver skøre og begynder at køre til den gale side af det friske.

    Folk kører så mondænt og dødt.
    Alligvel vil vi køre langsommere, sikrere, senere, større bøder ved lavere grænser hele tiden.
    Nogen mennesker får helt og aldeles nok, og så hedder det "går den så går den"


  • #15   23. maj 2016 Ingen frihed under ansvar = ingen ansvar
    Det var bare det jeg ville pointere.

    Enig i at vanvid er vanvid.
    Enig i at danskerne kører dårligt selv om vi har få uheld.

    Mener netop restriktionerne og risikofikseringen frem for fokus på mulighederne gør at folk kører dårligt dumt og langsomt eller hjernedødt.

    I lande med mere frihed under ansvar synes jeg udstikkerne er mindre ekstreme


  • #16   23. maj 2016 @15
    "Ingen frihed under ansvar = ingen ansvar "
    Gider du ikke godt fintænke den lidt, for det er godtnok en langt ude følgeslutning


  • #17   23. maj 2016 Syntes det er utroligt at du kunne følge ham med alle de gange han kørte over for rødt mm .. Men ja mange køre åndssvagt i trafikken. Er nu heller ikke altid en engel selv i trafikken . smiley gi gas.. Hc

  • Bertil A
    Bertil A Online Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 51 MC-er: 6 Emner: 63 Svar: 1.108
    #18   23. maj 2016 Der er kun et at sige..ud med dem..!
    Og det er der heldigvis flere og flere danskere der har indset,
    for ikke ret længe siden var man både det ene og det andet hvis man tillod sig at sige eller skrive noget negativt om indvandrere, men ikke længere..
    Jeg håber og tror de der tosser fra Mellemøsten er i gang med at grave deres egen grav og at der inden for en overskuelig fremtid vil blive valgt nogle politikere der tør at gøre noget ved problemerne..


  • #19   23. maj 2016 - Og så står jeg af dennetråd... Det her gider jeg ikke at deltage i. Vi siger tak til Bertil.....

  • #20   23. maj 2016 18# Bertil..forkert forum Buller..
    Du leder vel efter danmarkfordanskere.dk/jegerindædtracistidiot


  • Bertil A
    Bertil A Online Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 51 MC-er: 6 Emner: 63 Svar: 1.108
    #22   23. maj 2016 Nå de findes stadig de der blinde halalhippier..åbenbart..
    Jeg synes bestemt ikke jeg er racist og jeg har det helt fint med udlændinge, men jeg må sige at jeg har det svært med muslimer og specielt dem fra Mellemøsten, hvis de så bare boede hjemme ved dem selv og levede det liv de gerne vil praktisere hjemme hos dem selv, så ville det i princippet være fint nok med mig..
    Men de ønsker jo åbenbart at bo her i Vesten (mange af dem) på trods af at de er utilfredse med stort set alt her ?
    Jeg synes jeg har svært ved at forstå det og endnu sværere ved at forstå at danskere kan blive stødte over at man omtaler dem negativt ?


  • #23   23. maj 2016 Vesten er det eneste sted den grådige imperialist ikke har smadret totalt

    Blinde halalhippier findes selvfølgelig.
    Brugen af udtrykket er dog mest sigende om brugeren selv.

    Almen humanisme misforstås og omformulerrs som regel af radikale egonationalister / kulturkonservative skabsfacister.


    Jeg tager det som at de fleste mennekser idag er snot identitetsforvirrede. No wonder. Har svært ved at bebrejde nogen noget de ikke selv er herre over.
    Herunder balstyrisk trafikkultur og haderisk verdenssyn


  • #24   23. maj 2016 #16
    Et eksempel er jøderne.
    De blev fundet uansvarlige samfundsborgere og fik derfor frataget alle tilbageværende friheder i en periode.
    Bagefter begyndte eskapaderne med den zionistiske stat.

    Gør vi det samme med muslimer / pothoveder / homoseksuelle, så får vi terror christiania og pussyriot.

    Jeg kan godt fiske en mere detaljeret psykologisk udredning frem af deaperation og afmagtens reaktionsmønstre, flere historiske eksempler.

    Men jf. Det bertil er inde på vil jeg mene eksemplet med jøderne->israel er halvrelevant smiley


  • Bertil A
    Bertil A Online Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 51 MC-er: 6 Emner: 63 Svar: 1.108
    #25   23. maj 2016 Her er lidt facts..

    http://www.dst.dk/nyt/20403


  • #26   23. maj 2016 Som sagt har jeg oplevet billister der har kørt ligeså sindsygt 2 gange før i den nærmeste fremtid.
    I den nærmeste fremtid ?
    Jeg tror du har været meget uheldig og derefter tænker for meget over det, siden du ligefrem kan se ind i fremtiden.............. smiley


  • #27   23. maj 2016 Når vi snakker frustrationer, så gør det mig også lidt .... at der kan findes så mange penge til dette http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/vil-ha-20-boern-og-tre-koner-til-danmark/6094495 , men da min bedsteforældre levede (og havde arbejdet hårdt hele livet) , så fik de den værste pleje og den værste billige mad - og lige nu er min bedstefars søster (omkring de 93 år) på plejehjem (kom på plejehjem omkring de 89-90 år), i samme situation .... Og samme med folkeskolerne...

    Og hvorfor? Til dels er det fordi vi vælger at være i konstant krig - og SKAL tage imod flygtninge.......

    Jeg er ikke racist og ved at der er MASSER af helt etniske danskere, som er lige så slemme (og værre) - skattely osv. - Dem er jeg sgu lige så træt af, og det er dem som vælger vores politikere - så de rige kan spare ved at købe en Lambo...

    Fuck ..... sorry.... skulle bare ud med det et eller andet sted..........


  • #28   24. maj 2016 Fy for helvede for en video Mikkel B.... Ja det er pisse trist, vores land skal være i forfald fordi deres er.. Så må de afskaffe den religion, vågne op og begynde at udvikle og forske i deres land. Alt andet er bare at flytte problemet et andet sted hen.

  • #29   24. maj 2016 Folk der kører stærkt har jeg intet imod, bare de gør det med respekt for andre. Men den slags tosser som du beskriver Thunder, der er kort proces, jeg ringer altid til strømerne, også hvis der er slingrende sprut agtig kørsel. Det kan være min kæreste at sådan en tosse kører ind i.. Headset på on, og så 114..

  • #30   24. maj 2016 Der er kun en der kan køre bil og det mig.

  • #31   24. maj 2016 Oplever dem også jævnligt, specielt i Brabrand området hvor jeg arbejder. Forleden holdt jeg for rødt i et kryds og blinkede til højre. Der var sådan set ikke andre biler end mig og den bagved kørende som så valgte at overhale mig venstre om for at kunne komme til højre i lyskrydset... jeg behøver vist ikke fortælle hvad farve føreren havde...

  • #32   24. maj 2016 Hold nu op med at flytninge betyder lavere veldfærd.

    Det er banker, skattely, folk som tjener på nedskæringer og finanskriser, generel grådighed, 4-års politik, ringe fremtidsindvisteringer og krig som koster.


  • #33   24. maj 2016 Jammen med alle de problemer skal vi da sørger for at få flere... Det giver mening!
    Ved ikke hvor du bor men jeg bor lige ved siden af 400 af dem. Vi har aldrig haft politi i byen, nu har vi politi hver dag, blev såvel overhalet i dag lige da jeg skulle til at trække ind i indkørslen af en politbil med fuld udrykning. Den holte så oppe ved asylcenteret.. surprise.


  • #34   24. maj 2016 Vi kan vel godt blive enig om af "de " ikke bidrager med noget positivt, til samfundet. Og de er jo selv om ude om, at vi er nogle der ikke mener de hører hjemme i DK. Deres opførelse i trafikken høre ikke hjemme i DK, men nok i syden smiley

  • #35   24. maj 2016 Hvem er de, for jeg kender da alligevel nogle stykker der bidrager mere til samfundet end du måske gør....

  • #36   25. maj 2016 Cocio
    De er dem der er noget mørke i huden, og opføre sig som om de ikke har noget kørekort, hvad det er hvad emnet drejer sig om. Og det er jo bevist at de ikke mener at danske regler er noget de skal følge.
    Nu ved du jo ikke hvad jeg laver, men klare mig selv, uden at ligge samfundet til last, og giver ikke ordensmagten ekstra arbejde. Hvad andre der er kommet her til, har yderst svært ved smiley


  • #37   25. maj 2016 Syntes bare der er nogen der glemmer hvordan det var da vi var unge og lige havde fået bil/kørekort. Personligt kender jeg flere udlændinge der knokler 7 dage om ugen og har eget firma, hvor mange af os andre holder fast i vores weekender osv..
    Syntes bare emnet har taget en noget racistisk drejning, hvilket måske ikke er så nødvendigt.
    Jeg skal da ihvertfald ikke sige mig bedre, da jeg var i disse unges alder. Min første bil var en golf 2 gti, og jeg troede jo fandme jeg var king of the world, og i den mindre landsby jeg kom fra var der ihvertfald ingen der skulle fortælle mig og mine venner hvordan vi skulle køre. Er heldigvis blevet klogere siden hen.
    Hvilket jeg også tror på disse omtalte unge nok skal blive.

    Og nej jeg siger slet ikke det er i orden på nogen som helst måde, men i ens ungdom prøver man jo grænser af, om det så var på vores knallert, eller om det er i vores først bil. Ihvertfald der hvor jeg kom fra.
    Jeg har selv arbejdet som mentor for netop nogle af disse unge i greve, hundige, ishøj området og tro det eller lad være men mange af disse unge ser faktisk lyset ved at give dem en chance..


  • #38   25. maj 2016 OK, så du har også kørt råddent....

  • #39   25. maj 2016 Det var hvad du fik ud af mit indlæg ? Fair nok.

    Men ja, det skal jeg da være ærlig og sige at jeg har....


  • #40   25. maj 2016 Det er jo det vi skal væk fra, at unge tror de er udødelige, med i købet følger så at andre uforskyldt bliver ofre i deres vanvidsrace.
    Jo jeg kørte da selv råddent, i en VW 1302 med 55 hk, 0-100 på 22 sekunder og topspeed på 130 max, men nogen har en GTI som første bil, over 100 hk, 0-100 på 8.5 sek topspeed over km/t 200, det er jo dømt til at gå galt.


  • Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

    Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 361
    #41   25. maj 2016 I Odense er der rødt i alle retninger i hvad der føles som 10 sekunder, derfor giver mujaffaerne den bare ekstra gas når lyset skifter til rødt.
    Løsninger er naturligvis at skære dødtiden ned og øge politiindsatsen.

    Og nej, Simon pog Matthias, det er ikke dobbeltmoral. At køre over for rødt er ikke en forbrydelse uden ofre, med mindre man gør det midt om natten, og helt sikkert kan se at der INGEN andre er.


  • #42   25. maj 2016 Vi er helt enig, men man skal være meget naiv for at tro på den slags i ungdommen kan fjernes...
    Siger ikke at alle unge opføre sig sådan, men for nogen er det jo tydeligvis...
    Jeg har erfaring med at det først stopper når man bliver ældre, mere erfaring, mere ansvar. For nogen stopper det ved at miste sit kørekort. Bare det at blive stoppet kan også have en betydning for noget i og med ens forældre bliver involveret og det er flovt nok i sig selv jo..
    Men at ændre det så det ikke er en del af de unges opvækst, ja det er en naiv tanke hos mig...

    Kan huske da jeg var ung. Der var sku ingen Yamaha jog eller andre smarte scooter.. Det var puck maxi, Yamaha 4gear, puck Monza og i den dur... Og slap a hvor blev de tunet og kørt råddent på. Sådan var det jo. Og tror desværre aldrig det vil ændre sig


  • #43   25. maj 2016 Er det så kulturelt betinget, at ni ud af ti der opfører sig sindssygt i trafikken er "af anden etnisk herkomst" og at de er voldsomt overrepræsenteret i kriminalitetsstatistikkerne?

  • #44   25. maj 2016 Ohhh onkel Otto, jeg er bange for jeg måske mister min H.O.P.L.A. nål nu, men; Du puster dig op, og fører dig frem, men har du noget bevis ?

  • #45   25. maj 2016 Nogen danskere kan jo starte med at kigge lidt ind ad... Undskylder ikke for nogen, men jeg var sku også blevet underlig hvis jeg var blevet grinet a i skolen pga min hår farve , mørke hud og blevet kaldt perker hele min opvækst. Når jeg var færdig med skolen kunne jeg se frem til at alle mine job ansøgninger blev afvist fordi jeg hedder Muhammed tros jeg måske havde bedre karakterer end min danske sidemand...
    Hvordan skal det nogen sinde blive bedre hvis vi alle går rundt og har den opfattelse du lægger for dagen ?
    Som sagt tidligere har jeg arbejdet med nogen af de aller mest udsatte unge i de mest belastede områder ( på Sjælland ) og jeg har set hvilken forskel det kan gøre for et ungt menneske når man møder dem med åbne arme, og de måske står over for en som for første gang i deres liv tror på dem.
    Jeg har hjulpet flere i arbejde og ind på en uddannelse.. Men jeg var sku nok ikke kommet så langt i mit arbejde med disse unge mennesker hvis jeg fra start gav udtryk for de bare var endnu en flok kriminelle perkere der ikke høre hjemme i Danmark...


  • Bertil A
    Bertil A Online Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 51 MC-er: 6 Emner: 63 Svar: 1.108
    #46   25. maj 2016 Cocio: Fair nok, kunne du ikke tænke dig at komme en tur til Odense og omvende unge utilpassede mennesker af anden herkomst end dansk...(korrekt ikke) ? smiley
    Jeg er overbevist om at det er fast arbejde i meget meget lang tid..

    Lige et hurtigt spørgsmål: hvad koster sådan noget i grunden ?


  • #47   25. maj 2016 Siger ikke det er alle der kan hjælpes, men jo jeg syntes det er et rigtig spændende arbejde. At se den forskel man kan gøre i andres liv. At se den taknemlighed der er i deres øjne når de er kommet ud af noget de troede de var dømt til at leve i resten af deres liv. Det er sku bedre end de vildeste narko der findes.

    Og hvad det koster ? Tja ved jeg jo ikke så meget om, men i sidste ende er det vel også det værd. I sidste ende skulle vi gerne få et menneske som yder til samfundet frem for at være en omkostning.

    Men det fungere sådan at når kommunen har nogle udsatte borgere som de ingen steder kommer med, og ikke er kommet videre med i flere år, ja så ringer de feks til sådan en som mig og beder om hjælp. Jeg kan som sagt være hjælpe med arbejde, uddannelse, et sted at bo. Der kan være mange problemstillinger, som den enkelte ikke selv magter at gøre noget ved..

    Dog arbejder jeg ikke med det mere, er faktisk selv jobsøgende lige pt, da kommunerne skulle skære ned og ikke længere havde så mange penge til den slags..
    Utroligt jeg har hjulpet flere igang med et arbejde, og nu har jeg selv svært ved at finde et smiley


  • #48   25. maj 2016 Havde jeg magten til det, ansatte jeg dig gerne

  • #49   25. maj 2016 Takker Henrik, er sku os ved at være noget træt a at gå hjemme og ikke have følelsen af at kunne bidrage til min familie... Men det skal vel gå ned a før det kan gå op ad smiley

  • #50   25. maj 2016 Tænk at man kan snakke om kompetencer, uden at skulle ventilere sit fremmedhad... Hvor befriende smiley

  • Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

    Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 361
    #51   26. maj 2016 Hønen eller ægget..

    De er ikke kompatible med Danmark under nogen omstændigheder


  • #52   26. maj 2016 #50
    Du kan nok selv google dig frem til statistikken.

    Det kan du nok godt, ellers få en af de voksne til at hjælpe dig smiley


  • #53   26. maj 2016 Det klæder dig sgu ikke særligt godt at tale ned til mig, specielt ikke fordi jeg sandsynligvis ( jeg gider ikke tjekke) er væsentligt ældre end dig.
    Sååå... ØVHORN !


Kommentér på:
Jeg er så frustreret...

Annonce