{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

piv piv {{forumTopicSubject}}

hehe nu har jeghaft 25 udfordringer, og har vundet en mod en anden hyo. jeg ved sku godt at cyklen ikke er på kval med mange andre cykler . men der er sku da ikke dårligt holdt eller andet. under mig bar lidt at man kan tbae til en gsxf fra 94 og andet. andre kan jeg dog godt selv se, HEHE men jeg vinder nok en mere en anden gang . sommer kom frisk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  piv piv
  • #1   25. jan 2007 Jamen Teddy... sådan er livet desværre - nogle gange vinder man og andre gange taber man. Jeg vil sige at når jeg stemmer - stemmer jeg efter hvilken cykel jeg helst selv ville eje... så kender du mit grundlag... Kan dog ikke huske om jeg har været forbi din, men det afhænger jo også af hvilke cykler du har dystet med...
    Held og lykke til dig fremover...


  • #2   25. jan 2007 bortset fra forlygterne syntes jeg sgu den er fed nok.. men det er nok pga at mærket ikke er så etableret herhjemme endnu, og fordi der har været en del børnesygdomme på de første af dem... men bare hold den er sgu fed nok.

  • #3   25. jan 2007 Kender det godt Teddy, men du er velkommen til at udfordre min CBR400RR baneged, den har tabt 12 ud af 12 kampe ind til nu, og jeg tror du har en rigtig god chance mod den smiley

    Mvh. Rune


  • #4   25. jan 2007 Det du ser er nok de samme "fordomme" som kommer frem,lige så snart man taler om teknik og økonomi for fjernøstlige cykler,der ikke lige kommer fra Japan.

    Ren Jantelov!


  • #5   25. jan 2007 knud det er ikke ren jantelov... hvis du kigger lidt på hans cykel så kan du se lidt om hvor uheldig han har været med børnesygdomme og sådan. men jeg syntes den er fed nok til lige at få en ekstra chance

Kommentér på:
piv piv

Annonce