{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bandekonflikt på Fyn
  • #1   26. sep 2016 Det er da skide skræmmende. Nu hvor jeg selv kører i Odense til hverdag, så er det da virkelig skræmmende.

    Der er en i kommentarerne som så fint påpeger at politiet heller ikke selv kører ud i de ramte områder omkring Volsmose uden forstærkning.

    Og jeg er da klar over at jo flere motorcykelister som anmelder dette hos SSP, så skabes der mere opmærksomhed - men om der sker en reel ændring? Det ved jeg ikke..


  • #2   26. sep 2016 Der kommer ikke til at ske noget som helst Rune.. Når politiet ikke formår at holde bedre styr på disse grupperinger, så tvivler jeg på at SSP kan gøre noget som helst.

  • #3   26. sep 2016 Lige præcis, jeg tænker nok at SSP medarbejderens mening med det er at skabe fokus omkring dette - men til ingen verdens nytte!

  • #4   26. sep 2016 Det er ikke noget nyt. Sådan har det været det sidste halve års tid.

    Det værste tilfælde jeg har hørt, var en motorcykelist de fik stoppet, ned på knæ og en pistol for panden, med beskeden om at holde sig væk.


  • #5   26. sep 2016 Bare send en mail til en SSP medarbejder, så sørger de for det bliver stoppet smiley smiley smiley
    Det er sku da skræmmende at verden er blevet sådan, men at tro de her SSP medarbejdere kan gøre en forskel i sådan et område.... I må meget undskylde, men det var sku da dagens joke


  • #6   26. sep 2016 #4 Det lyder sgu noget voldsomt, nu har jeg selv en lille gut derhjemme på 8 måneder, så vil da sige at jeg efter at have fået ham er blevet noget mere nervøs for sådan noget her (og kører noget pænere på cyklen).. Man vil jo gerne hjem igen!

    #5 Tror nu også at lige netop denne gruppe af borgere er sådan ca. 200% kolde overfor hvad både politi og SSP siger til dem.


  • #8   26. sep 2016 Problemet er at de små fede panserbasser ikke tør gøre noget ved problemet. Ham bassen i klippet havde da ret travlt med at sige at det nok ikke havde noget med konflikten at gøre.

  • #9   26. sep 2016 #8 Problemet er nok nærmere, politisk korrekthed og en hel generation af politikkere der har været konfliktsky! For hvis HA gik efter tilfældige indvandrere på gaden, så skulle man nok se politikkere stå på skulderne af hinanden for at fordømme, og kræve HA forbudt!! Nu synes jeg ikke at jeg er racist, men det er lidt ligesom at børnehaver ikke må servere svinekød, svømmehaller der ikke kan have andre end en bestemt gruppe på vise tidspunkter. Og dem der har "sørget" for at vi ALLE skal rette os efter dem, er så en minoritet på ca: 5% af landets indbyggere!!!! Og det, siger politikkerne, er demokrati!!! Jeg er så ikke helt enig i dette, men nu er jeg jo også bare en vantro hund smiley

  • #10   26. sep 2016 #9 jeg er meget enig med dig, jeg er grundlæggende heller ikke racist, men jeg har dog meget svært ved at se hvad man skal gøre i en situation som denne.

    1. Skal man droppe at køre på motorcykel og ligge sin hobby på hylden for en stund, af frygt for ikke at komme hjem til sine kære igen.

    2. Skal man nøjes med at køre på sin motorcykel ude på landet, og derved give dem deres vilje ved at holde sig væk, og så håbe på at området hvor man ikke må være er udvidet til det sted man er den dag.

    Og skulle man stå i den situation at man bliver passet op af sådan en flok, skal men så håbe på at kunne forklare dem at man ikke er rocker og håbe på at man ikke bliver tævet halvt til døde, eller hugger man svinet i 1 gear og blæser væk hurtigt muligt, men chance for at blive presset af vejen af dem, eller ende i et uheld.


  • #11   26. sep 2016 Mig bekendt har der endnu ikke været et reelt overfald, altså med vold til følge. For mig at se handler det om at pisse territorium af.

    ...det bliver det self. Ikke mindre ubehageligt af.

    Personligt overvejer jeg selv, hvorvidt det er "nødvendigt" at køre igennem visse dele af Odense eller om man ikke var bedre tjent ved at vælge en anden rute.

    Så kan det godt ske at de "vinder"... Men jeg ønsker nu bare at holde mig helt ude af det spil til at starte med.


  • #12   26. sep 2016 Lad os nu bare få den bro fra jylland til sjælland, så slipper vi helt for fyn....

  • #14   26. sep 2016 #13 Forstår ikke helt det du skriver, vil nu stadig holde på at det 100% er bande relateret, de vil have styr på og bestemmer hvem der opholder sig hvor.

    Jeg har en kollega der blev lukket inde af 3 "mørke" biler i et kryds forleden, blot fordi han kørte i en rød Altea og sådan en var de ude og lede efter.


  • #15   26. sep 2016 Det er 100% banderelateret, det kan jeg godt afsløre.

  • #18   26. sep 2016 #17 Enig, men det kommer jo fordi der er lidt røre i ande dammen for tiden.. havde der ikke været en bandekonflikt, var disse sager nok ikke sket.

  • #20   26. sep 2016 #19 det er to vidt forskellige ting.

    I Odense startede det med at de "kun" var efter rygmærkeklubberne (store som små).

    Efter den aften i Odense hvor en tysk HA'er blev skudt i benet er det så eskaleret. Dels fordi at flere af klubberne har valgt at lade mærke ligge hjemme eller bære det under jakken når de skal igennem Odense - og man derved ikke kan skelne klubberne fra "almindelige" motorcyklister.

    Og så tror jeg også bare de er mere oppe på mærkerne efter HA episoden.



  • #21   26. sep 2016 Derfor kører jeg med peberspray i jakken smiley

  • #24   26. sep 2016 Hvorfor er "MC mod mobning" ikke allerede komme på banen? smiley smiley

  • #25   26. sep 2016 Det har stået på i mere end 2 år at mcister er blevet jagtet rundt. DVS før den konflikt med HA..

  • #27   26. sep 2016 Send militæret ind og bomb lortet...

  • #29   27. sep 2016 Milling: Hvorfor skriver du at det er 100% bande relateret! Ja det er det jo så ikke, når det går efter såvel mænd som kvinder, unge som gamle, choppere eller sports mc`er, rygmærke eller ej osv. osv. Disse ídioter behøver absolut ingen undskyldning for at opføre sig som de gør og undskyldninger er det altid nok af - Det er jo altid nogle andres skyld!

  • #30   27. sep 2016 Fordi det handler om at pisse territorier af.

    Men nej. Motorcyklisterne er self. Ikke indblandet i noget. Det er modparten dog bare ligeglad med.


  • #31   27. sep 2016 Det er en af konsekvenserne, når man centraliserer alt.
    En døgnåben politi station i alle "Ghetto´er...NU!
    Men det har vi ikke betjente til. De er travlt beskæftiget i fartkontroller og i at rydde Christiania.

    Nu kan jeg ikke køre igennem Nørrebro Parken eller Lindegårdsparken på frederiksberg, uden at spotte adskillige pushere.

    Flot, så har banderne lidt flere penge imellem hænderne .


  • #32   27. sep 2016 Gixxer hvor har du ret...
    sørgeligt...


  • #35   19. okt 2016 Har aldrig oplevet problemer med dem, og køre tit i det område på MC og bil.

    Men hvad det er også mere vigtig at vores kære politi stå hold holder vagt og passe på alle de jøder vi har i dette land.

    http://www.tv2lorry.dk/artikel/bevogtning-politiet-bruger-205-aarsvaerk-paa-terrormaal

    Men det er en god måde at få presset flere penge ud af systemet på til politiet. uha alle er jo bange for terror uha. men alle den unge piger der bliver voldtaget eller udsat for vold er slet ikke bange de synes det er sjovt.



Kommentér på:
Bandekonflikt på Fyn

Annonce