{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

CAT s30 mobil {{forumTopicSubject}}

Nogen herinde der har en CAT S30?
som kan fortælle lidt om de negative/positive erfaringer de har haft med telefonen?

Lige pt. har jeg en samsung Xcover 2. men den trænger til udskiftning, min ene bror har en Xcover 3 som egentlig virker til at være udemærket umiddelbart men når jeg står med den i hånden virker den "for smartphone agtig" kontra den lidt mere robuste følelse Xcover 2'eren giver...

PS. har tjekket diverse test's, reviews, comparasions og de har begge pros/cons på papiret og syntes ikke jeg blev klogere...

Og ja det er off-topic, lev med det de herrer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CAT s30 mobil
  • #1   31. dec 2016 Hvad med en ordenlig telefon med panserglas og et seriøst cover?

    Håndværkertelefonerne har ofte elendige specifikationer ift. skærm, kamera mm?

    Find den telefon du vil have - køb et panserglas (350 kr?) og fx et Otterbox-cover til max 200 kr. Så vil jeg mene du er ca lige så langt ift. holdbarhed - til gengæld har du en ordenlig telefon.

    (Otterbox laver ikke til alle mærker/modeller, så hvis det er løsningen skal du nok starte med at undersøge, hvilke modeller de har til - http://www.otterbox.com/ ).

    Jeg har et "commuter" på vej til min SG7. Hvis den skal pakkes helt vildt ind, så findes der også en "defender" model.


  • #2   31. dec 2016 Ville gøre som Brian siger - eller overveje den nye S60


    - Har selv en iPhone 5s, med panserglas og otterbox defender, tabt mange gange og intet sket - dog er den ikke vandtæt som en S60 (eller andre Samsung modeller)


    - Dog ville jeg holde mig langt fra Sony's Z modeller, har haft en, stor skuffelse, eftersom det er noget pis den er bygget af - og skærmen har en tendens til at flække af sig selv, hvilket Sony nægter er sandt..


  • #3   31. dec 2016 S60 ligger lige i den høje ende selvom den er vanvittigt fed!

    Men ja i har nok ret....

    Overvejer så lidt samsung J3 istedet, den er i den billigere ende, opfylder mine minimumskrav til specs bedre end både xcover 3 og s30, og så koster den med et panserglas og en otterbox commuter case ca. det samme som xcover.



  • #4   31. dec 2016 Dancell laver en der slår CAT med flere længder, CATERKILLER, den ødelægger du ikke!

  • #5   1. jan 2017 Har tjekket den! den virker fed, dog udenfor hvad jeg ønsker at give lige pt.! smiley

  • #6   1. jan 2017 Køb den på afbedrag!
    Kender en som har købt flere skod mobiler, samlet set kunne han have købt EN god mobil og have haft penge til overs.
    Hvad er dit budget for en mobil?


  • #7   2. jan 2017 omkring de 17-1800 maks

    Men er blevet tilbudt en Samsug galaxy A5 af en kammerat der nåede at bruge den i 4-5 måneder før han mistede den til karneval i aalborg, købte sig en ny og fik den første tilbage et par uger senere... han vil give mig den for 400 kr, så tror sgu jeg tager den og køber et heavy duty cover og en omgang panserglas så kan den nok godt holde til lidt tæv et års tid smiley


  • #8   2. jan 2017 Ja det er ikke nogen dårlig handel. Der er også Samsung inde i Dancell.


Kommentér på:
CAT s30 mobil

Annonce