{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Billigste forsikrings selskab som ung {{forumTopicSubject}}

Hej, Har købt mig en Yamaha R1 fra 98, og skal jo så have den forsikret.. det er den første MC som jeg skal forsikre og er 24. 25 til maj hvis det ændre noget nogen steder..

Er der nogen som har anbefalinger til hvem der er rumlige med deres priser? Billigste tilbud jeg har pt er 13.500 hos alka.. selvfølgelig med kasko.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billigste forsikrings selskab som ung
  • #1   12. jan 2017 Selvfølgelig med kasko smiley smiley smiley smiley Du er ung og har en gammel knallert. tror du skal revurderer om du virkelig vil have kasko på.

  • #2   12. jan 2017 det er en R maskine = dobbelt så dyrt som en uden R'et
    men gensige når du nu vil havde kasko der har jeg min FZ1 til 6500(5år anc)

    evt gf eller top dk uden kasko


  • #3   12. jan 2017 Det er da åndsvagt med kasko på sådan en maskine, medmindre du skal holde udenfor bazar vest... hvad er sådan en værd 35-40k ? MAX ?

    Ansvar kan du få hos GF for 3000kr årligt...


  • #5   12. jan 2017 Med den selvrisiko havde jeg nøjes med ansvar. Og så må du jo køre lidt forsigtigt. Og låse den inde, evt alarm på.

  • #6   12. jan 2017 Pr'øv evt. TopDK. Hvis du er meflem af touring klubben så får du 20% rabat

  • #7   12. jan 2017 Du skal give 4226kr årligt ifølge denne, som KOK Mc formidler smiley
    https://kok-mc.dk/nyheder/246-billig-motorcykel-forsikring


  • #8   12. jan 2017 danske forsikring bruger jeg på bilen og det er billig smiley

  • #9   12. jan 2017 Mondux er billig som ung med Kasko. Også Top Danmark og GF er ok. Bedst service oplever jeg hos Top Danmark og GF.

  • #10   12. jan 2017 hvad med http://www.123mc.dk/forsikring/

  • #11   12. jan 2017 Top DK har jeg snakket med. De kan ikke tilbyde kasko når jeg er under 30.. og jo skal have kasko, 50.000 er mange penge at smide væk hvis det går galt. Har ikke 5 års anncinitet, så mondux er også udelukket.

  • #12   12. jan 2017 Codan Motorcykel Plus ser ud til at kunne gøre det for omkring 7000, må prøve at give dem et kald imorgen.

  • #14   12. jan 2017 #12
    Sorry, havde ikke lige taget højde for "nyværdien" på skemaet jeg linkede til , tidligere smiley
    Men ja, ca 7000 kr og det er jo stadig ca 1/2 pris af Alka,s ca.
    Husk du kan ikke forsikre den direkte selv , men skal indover f.e.k.s KOK Mc først.
    Men det er ikke noget problem, rigtig flinke folk der og de sørger for det glider, når du har afleveret relevante oplysninger til dem smiley Held med det smiley


  • #15   13. jan 2017 og du skal altid ringe sommetider kan de gøre det billigere end hvad du regner dig frem til på nettet

  • #16   13. jan 2017 Du insisterer på kasko. Hvis præmien eksempelvis er 13.500,- om året og selvrisiko på 10.000,-, ville det næsten være lidt fjollet.

    Min CBR600F4i fik jeg tilbud på alt imellem 10.700,- og 96.000,-. Jeg var 20 år.

    Der har været rigtig mange tråde herinde om forsikring. Især af R maskiner. Som ung er det lidt vigtigt at indhente tilbud inden man køber mc, så man ikke risikerer at stå med en mc som man alligevel ikke har råd til.

    Men lader da til at du finder noget lidt billigere end hvad du oprindelig fandt. De 25 år skulle gerne hjælpe ift. De 24. Flere selskaber har et knæk der.

    Held og lykke


  • #17   14. jan 2017 Er godt klar over at R koster penge, det er nu heller ikke fordi jeg ikke har råd, vil da selvfølgelig gerne bare have det så billigt som muligt. Og har sparet 7000 ca på st oprette den her tråd, så den var god..

  • #18   14. jan 2017 Husk at undersøge om den forsikring til 7000,- dækker det samme som den til 13.500,- især når du insisterer på at der skal kasko på.

    Det er meget naivt hvis man tror at man kan gå ind og kigge priser online og forvente at man får det samme ved hvert selskab. Forsikringerne kan dække forskelligt ved f.eks. brand, tyveri, naturkatastrofer osv. især mht. selvrisiko.

    Det er jo langt fra sikkert at de 7000 kr er sparet hvis du i stedet har en selvrisiko på 50% ved tyveri(tænkt eksempel).


  • #19   15. jan 2017 Gf forsikring, de gav mig et godt tilbud på min R6 jeg er 20 smiley

  • N.G.
    N.G. Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 53
    #20   15. jan 2017 Vil du spare penge, så husk ikke at tage deres første pris for gode vare. Har du flere forsikringer, og er du en god kunde uden for mange skader på dine andre forsikringer er der virkelig penge at spare. De er købmænd, så du skal være iskold. De første 8-10 år jeg havde hus biler båd børn osv, tog jeg een fridag om året for at handle forsikringer, og har fint kunnet holde en rigtig god time løn den dag. Er nede i en pris nu, hvor jeg kun tager et hurtigt tjek hver andet tredie år... Held og lykke med det...

Kommentér på:
Billigste forsikrings selskab som ung

Annonce