{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Nyt tlf. scam igang..? {{forumTopicSubject}}

Hey MCG..
Jeg blev i dag ringet op af et anonymt nummer omkring 8-9 tiden.. Jeg tager den, og en dame spørger efter Mr. Peter på engelsk med et asiatisk accent.. Jeg tænker med det samme at det er noget fis, efter alt det der på et tidspunkt var med et cruise man havde vundet.. (hvis man dog lige gav et kontonummer + andre oplysninger.. DOH) .. Men jeg svarer så at det er mig der er Peter.. Jeg bliver spurgt om jeg kan engelsk, hvor jeg så igen svarer "Yea..?"..
Nu begynder hun så at plapre løs om et eller andet "financial" bla bla.. (det var lidt svært at forstå med hendes accent hehe..)
Efter hun har holdt en mærkelig salgstale siger jeg at det ikke har interesse.. Hun forstår ikke, jeg siger igen.. "I have no interest i no such thing..!" Herefter knalder hun på :-/.. MEGET mærkeligt..!!!
Efter opkaldet tænker jeg på at jeg skulle ha' snakket noget mere med hende indtil hun spurgte efter kortnummer, udløbsdato og kontrolnummeret og så spørger hva hun havde gang i..!
Er det kun mig der synes det lyder som et scam?!..
Hvor tit er det lige at engelsk-talende med asiater accent kontakter DIG om financial issues? :-/..

Pas på de scams der er i omløb.. Luk ALDRIG mails op du ikke kender afsenderen på, opgiv ALDRIG oplysninger om konto-kort og lign. og hop ikke på "Congrats, Ur #1.000.000!!, Click here to recieve your gift" -skilte på nettet..!

Hygge! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt tlf. scam igang..?
Kommentér på:
Nyt tlf. scam igang..?

Annonce