{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.301 visninger | Oprettet:

PIZZABESTILLING ANNO 2015 {{forumTopicSubject}}

PIZZABESTILLING ANNO 2015

Telefondamen: - Speed-Pizza, goddag.

Kunden: - Goddag, jeg vil gerne bestille.

Telefondamen: - Først, kan du give mig din NIN, tak?

Kunden: - Naturligvis, mit National Identificerings Nummer er 6102039998-45-54610.

Telefondamen: - Tak. Først præsenterer jeg mig, jeg hedder Habiba, tak Gert Erik Boller. Vi vil sammen tjekke dine data først. Din adresse er så: Turtelduegade 17 i Gudsøspand og dit telefonnummer er 04 68 69 69 69. Dit arbejdstelefonnummer er i firmaet Parasko, 04 72 25 55 41 og dit mobil nummer er 06 06 05 05 01, er alt korrekt?

Kunden (stille): - Øh, ja …

Telefondamen: - Jeg kan se, at du ringer fra et andet nummer, som svarer til Frøken Vibeke Stålem, som er din tekniske sekretær. Når nu klokken er 23:30 og at du ikke er på arbejde, kan vi kun levere pizza hos Frk. Stålem hvis du sender os et XMS fra din mobil med følgende kode: AZ25/JkPp+88**

Kunden: Okay, det gør jeg. Men hvordan har du fået fat i alle disse oplysninger?

Telefondamen: - Krydssøgning af data, naturligvis.

Kunden (stor suk): - Okay. Vi vil gerne have to af jeres specielle mexicanske pizzaer.

Telefondamen: - Det tror jeg ikke er en god idé.

Kunden: - Hvordan det?

Telefondamen: - Din sygesikringskontrakt forbyder dig sådan et farligt valg. Ifølge resultater af din nyeste lægeundersøgelse, lider du af forhøjet blodtryk og du har for højt et kolesteroltal. I øvrigt blev frøken Stålem behandlet for hæmorroider for tre måneder siden, derfor frarådes chili. Hvis I holder fast på, at I ønsker sådanne pizzaer, vil sygesikring forhøje præmien.

Kunden: - Ouch! … Hvad råder du mig til, så?

Telefondamen: Jeg kunne anbefale jer vores light pizza med Soja-youghurt. Jeg er sikker på, at I kommer til at elske det.

Kunden: - Hvad får dig til at tro, at jeg vil kunne lide den pizza?

Telefondamen: - Du har lånt bogen “God mad let at lave med soja” på firmabiblioteket og frk. Stålem har lavet søgninger på nettet i går med www.moogle.dk med søgeord “soja” og “opskrifter”, derfor dette forslag.

Kunden: - Okay, så. Giv mig to af disse pizzaer, størrelse 4.

Telefondamen: - Eftersom du er i behandling med Dipronex LP og frk. Stålem har i 2 måneder været under Ziprovac behandling (3 piller om dagen) og at pizzaen indeholder, ifølge loven, 150 mg Phenylseptine for 100 g dej, er der en lille risiko for kvalme hvis I indtager størrelse 4 i mindre end 7 minutter og 37 seKundenr. Derfor forhindrer loven os i at levere denne størrelse. Til gengæld, kan jeg levere Mini-modellen med det samme.

Kunden: - Okay, okay da. Så tager vi to Mini’er. Du får nu mit kreditkortnummer.

Telefondamen: Beklager, jeg tror, du bliver nødt til at betale cash. Din saldo på dit Visa-kort er over det tilladte og du har efterladt din American Express kort på dit arbejdsplads. Det fortæller kreditkort-SattElis-systemet mig.

Kunden: - Ja, ja. Jeg vil hente cash på automaten før buddet kommer.

Telefondamen: - Dette vil ikke virke heller, du er gået over din ugegrænse for hævninger.

Kunden: - Bland dig udenom. Jeg skal nok klare det her. Nøjes med at sende mig pizzaerne. Hvor længe går der, før vi har dem?

Telefondamen: - Når vi tager i betragtning vores kvalitetskontrol, vil de være hos jer om 45 minutter. Hvis I har travlt, kan I få dem 10 minutter hurtigere ved at hente dem selv, men det er svært at balancere med to pizzaer på en knallert.

Kunden: - Hvordan i alverden ved du, at jeg har en knallert?

Telefondamen: - Din Skoda er til reparation i Garage Fremtid men til gengæld er din knallert i god stand siden den kom forbi teknisk kontrol i går. Den er i øvrigt parkeret foran frk. Stålems bygning i øjeblikket. Jeg vil i øvrigt gøre opmærksom på din alkoholpromille. Du har betalt fire AfroBlack cocktails på Tropical Bar for 45 minutter siden. Når man iberegner indholdet af disse cocktails og af din og frk. Stålems fysisk tilstand, er ingen af jer i stand til at køre. I risikerer begge to at få taget kørekortet på stedet.

Kunden: - @#%/$@&?#!

Telefondamen: - Jeg råder dig til at forblive høfligt. Jeg oplyser dig om at vores telefonsystem har et online anti-fornærmelsessystem som går i gang automatisk efter andet fornærmelses-serie. Jeg vil ligeledes oplyse dig, at klagesystemet er ligeledes automatisk og bliver sendt direkte til politistationen. Jeg vil også minde dig om, at du allerede blev dømt i 2009 for en lignende sag.

Kunden: (stum)

Telefondamen: - Var der ellers andet?

Kunden: - Nej, tak. Jo i øvrigt! Husk de gratis Colaer med pizzaerne, som I jo reklamerer med.

Telefondamen: - Beklager men vores kvalitetskrav forbyder os at give gratis sodavand til overvægtige. Dog kan jeg, som en plaster på såret, give dig 15% rabat på Flash-medlemskab af kontraktet Jurishelp, den juridiske kontrakt der føres af Forsikringsselskabet TrykSpeed. Den kontrakt dækker bl.a. juridisk hjælp i forbindelse med skilsmisse.

Eftersom du er gift til Birgitte Taber siden den 15/02-2008 og at du er så sent hos frk. Stålem. Eftersom du lige har købt på KanalApoteket for en time siden en pakke med 15 kondomer og en tube glidecreme, kunne dette rabat blive nyttig på et tidspunkt.

I øvrigt vil jeg lægge til pizzaerne en 5 Euro rabatkupon for din næste køb af kondomer i SpeedPharma.

Hav en god aften og tak for dit køb hos SpeedPizza.

Farvel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PIZZABESTILLING ANNO 2015
Kommentér på:
PIZZABESTILLING ANNO 2015

Annonce