{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Jeres største bedrifter ? {{forumTopicSubject}}

Er der et par gode historier der ude, der trænger til at komme lidt frem i dagens lys....
Gerne noget pinligt, sjovt eller noget der gør herre nas!!

- Så der lidt at grine af inden det helt store smil kommer frem til foråret....
Jeg kan jo lægge ud, med en lille hændelse ( der nok flere hvor de kommer fra LOL )

Sommer 2004 var til grill med drengene, vi blev rigtig godt stive, det var en lang aften...
Lige pludselig der omkring ved 3-4 tiden, mente jeg det var på tide med en køretur i kammis bil...
fint siger martin " Jeg køre " ( godt stegt ikke smart )..

På vejen hjem ser jeg der ligger en ældre godt vingeskudt dame-cykel, i vejkanten på en bakketop...
Jeg får Matrin til at stoppe bilen der,
Jeg hopper op på cyklen, køre fuld skrald ned af bakken ud i kornet og vælter om på siden...

Mega sjovt når man er patte-stiv, så skal da lige prøve det en gang til, men Nøgen skal man da være mente jeg...

Så mig helt nøgen op på stjålet damecykel, kamp stiv ud i kornet og SMASK lige på skjoldet, brækket krageben + små knubs.
Det gjorde herre naller at tage tøjet på igen, så måtte i taxa på skadestuen.
Og der hele kvitterede med 14 dage hjemme, i august måned....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres største bedrifter ?
  • #1   21. feb 2008 Hvorfor er det lige at jeg godt kan forestille mig det?? Måske fordi jeg selv kunne finde på det....

  • #2   21. feb 2008 jeg har en pinlig,sjov historie der gjorde herre nas:

    Det var under min studietid for 7 år siden.

    Jeg sad med en Texas lommeregner med skydelåg.
    det var en af de der lommeregnere hvor låget skulle skydes af og sættes på bagsiden.

    Nå men...
    vi havde matematik - procentregning, hvilket jeg bestemt ikke fandt særlig interessant. og derfor sad og legede med lommeregneren. med lommeregneren i hånden sad jeg og skød skydelåget frem og tilbage med min pande/øjenbryn. det uheldet pludselig skete. KLEEEM og så sad denne Texas-lommeregner model bla bla. fast i øjenbrynet og lortet kunne hverken komme frem eller tilbage. De andre tilstedeværende opdagede seancen ved et højlydt; ,,Av for satan!" efterfulgt af flere grin. det var så galt vi var nødt til at gå ned til pedellen og bede om en skruetrækker og brække den fine (NYE og DYRE) lommeregner fra hinanden. sikke en møgdag!!!!



  • #3   21. feb 2008 mig og min far har en gang haft en kæmpe-MÅGE i vores stue fordi vi skulle rede den fra alle de katte som var nede i baggården, den havde vidst brækket vingen så den kunne ikke noget, og så var den bare stor!!! så gik den inde i stuen ovre i hjørnet hvor vi havde brugt min fars bøger som afskærmning, og den gik og sked det hele til! og der var rigtig meget skidt! og shit den larmede!, i et par dage lige end til den sagde KVVAAAAA *bum* så var den død:O:D og vi havde fanme prøvet at gi den alt hvad der var i køle skabet! utaknemmelige dyr!

  • #4   21. feb 2008 haha shit en pinlig historie morten:D

  • #5   21. feb 2008 Redde en måge, i har et stort hjerte!!
    - og Morten går til hoved regning hos pedellen........


  • #6   21. feb 2008 haha.. nok derfor jeg blev pædagog... ;0)

  • #7   21. feb 2008 morten... kæft den var sjov...

  • #8   21. feb 2008 ja det er sgu sjovt set i bakspejlet, når man laver sådanne ting smiley

    kan fortælle at en dame i min famillie, har bedrevet noget tilsvarende hovedrystende. det hele startede med at hun var inde i bageren efter et franskbrød, mens manden sad og ventede i bilen, og mens hun stod der i køen begyndte det at presse vældig meget i mellemgulvet. hun kunne mærke at der var en miljømæssig katastrofe på vej bagud. hun formår at holde den inde til hun når ud i bilen, og lige så snart hun sætter sig ind ved siden af sin mand, slår hun den største skid. da hun skulle til at fortælle manden at det var lige hvad hun trængte til, opdager hun til sin rædsel, at det ikke er hendes mand der sidder bag rattet, og ydermere er det heller ikke deres bil, men en fremmed som hun har sat sig ind til. hun springer dermed ud af bilen, og i to lange skridt er hun inde i den rigtige bil. hun nærmest panisk giver hendes mand besked om at komme afsted. på vejen hjem opdager hun til sin rædsel at den fremmede mand følger efter dem. og da de når hjem, er der jo ikke rigtigt andet at gøre end at sige pænt undskyld til den stakkels mand hvis bil hun har skæmmet godt og grundigt smiley men det viser sig at være en yderst venlig ældre herre, og det er ikke for at få en undskyldning at han fulgte efter dem, men derimod fordi at hun i kampens hede glemte sit franskbrød i hans bil, og han ville da lige levere det tilbage smiley


  • #9   21. feb 2008 michael, haha ja, man skal sgu være en sand helgen for at stå model til det smiley

  • #10   21. feb 2008 Ved egentlig ikke hvor sjov eller spændende den er, men kom lige i tanke om den.

    Mit første faldskærms udspring, selvfølgelig var jeg nervøs og skæbnen ville at det var til et stævne i sønderjylland, så der var en god stak mennesker.

    Jeg slipper efter nogen overvejelse endeligt flyet og falder. skærmen slår ud og selvfølgelig er linerne flettet sammen. lort ! bøvler og når i de split sekunder at overveje reserveskærmen flere gange.
    Men den fletter sig ud og alt er fint, jeg gør alt hvad jeg kan for at udføre springet som jeg har lært, men instruktøren i øre sneglen råber og skriger og diregere mig til højre og venstre , og jeg fatter virkelig ikke hvad det er jeg gør forkert eller hvad jeg så skal gøre.
    Det ender med at jeg lander på selve landings banens asfalt , lige på benene og så på røven.

    Først da jeg er landet finder vi ud af at instruktøren der skulle guide mig ned, havde taget fejl af mig og en anden instruktør med 1000 spring på bagen , som havde leget rundt.


  • #11   21. feb 2008 He- Har præsteret at bakke geden ind på Langelinie og så stå af, for at opdage, at jeg ikke har sat støttebenet ud!

    Men den værste er her. På et tidspunkt havde jeg fået fat i nogle megt lækre men meget løse boksershorts. Så gik jeg ud og tissede, og da jeg så skulle lyne op igen, kørte jeg lynlåsen i forhuden, og det hele satte sig fast!

    Det gjorde ondt ad helvede til, og jeg blev mere og mere panikslagen, så det endte med, at jeg med rystende stemme måtte bede om hjælp - det blev min daværende kærestes mor (!) der måtte lirke det hele fri - første gang jeg var på besøg. Så hun fik sgu bukserne af mig før datteren --- Det var pinligt, jeg var vel 18 eller 19...


  • #12   21. feb 2008 Genialt Knud....
    - Sviger mor


  • #13   21. feb 2008 Jakob:

    LOL - Nix, hende der blev aldrig min svigermor, og hende der blev min svigermor har aldrig rodet med min buksegylp *G*


  • #14   21. feb 2008 avs knud... føler med dig... har haft en klasse lære der har fortalt om en lignende historie om en skoleknægt der havde haft for travlt med at komme fra toillettet, med totalskadet forhud til følge... smiley

    Jeg selv har så præsteret og skulle til 90 års fødselsdag som 6-7 årig, og kom for sent hos naboen... så jeg skulle have den sidste plads... jeg trækker forfjamsket stolen ud og vil skynde mig og "slå røven i sædet"... til alt held, når de lige og hive op i mig, - da jeg ikke lige havde set at lagkagen var placeret på min stol... dough flødeskum og glasur på hele buksebagen... sikke en dag... haha

    mvh Offslow


  • #16   21. feb 2008 skulle til tyskland med en kammerat i hans nye polo som jeg så skulle køre, for at prøve den for ligesom at give den en bedømmelse, og vi sad og kavlede løs om alt muligt gøjl lige pludslig skulle vi over en underlig stor bro og jubiii vi var landet på fyn og lige siden er kælenavnet Paul stifinder dukket op et par gange når der bliver snakket om gamle dage og det er mig der står for skud

  • #17   21. feb 2008 Jeg var en varm sommerdag taget ud til en kunstig sø tæt på ulfborg på min dengang tl1000r for at bade .da jeg skal hjem igen har der samlet sig en lille flok af personer der står og ser på min mc ,fedt tænker jeg, nu skal jeg fandme vise dem ,jeg sætter mig op starter den,sætter den i første gir ,begynder at trille da den går ud ,og jeg bliver kastet henover tanken og vælter ,folk står og griner men der er da en rar person der hjælper med at rejse mc,en op igen og jeg skynder mig at køre derfra.Skal lige siges jeg har ikke været der siden

  • #18   21. feb 2008 Kender i det, første gang man skal køre mc på vej, man holder ved et kryds og man slipper koblingen og rykker godt i håndtaget, for derefter at sætte kawa'en på baghjul de næste 5 meter med en skrigende kørelærer i øret..... "IKKE SÅ MEGET GAS!!! FIL PÅ KOBLINGEN!!!!"

  • #19   21. feb 2008 Efterhånden for nogle år siden da jeg gik i folkeskolen havde vi en trekantet linial (retviklet) som lærerne engang imellem brugte på tavlen. I et frikvarter skulle jeg da lige se om ikke jeg kunne komme gennem den. Armene op over hovedet. Linialen ned over dem. Den når lige ned til min skulder hvorefter den så sidder fast. Nogle af mine klassekammerater synes det så så sjovt ud at de ville "hjælpe" mig. Så de begyndte at presse den så langt ned de kunne. Hvilket ikke var særlig lang, men resulterede i at den sad urokkelig fast, da læreren kom ind til næste time. Lortet måtte knækkes for at jeg kom fri. Pinligt.....

  • #20   21. feb 2008 Var til min nevøs konfirmation og var ikke tørstig mere. Det var slut og jeg skulle ud i bilen med nogle ting. På vej ind igen har jeg nok lidt travlt og springer ind igennem terrassedøren. Jeg undrer mig over hvad det er for en larm der pludselig er og hvorfor alle mennesker kommer hen og spørger mig hvad der er sket.
    Det viser sig at jeg er hoppet igennem det glasparti der er ved siden af døren fordi at der var trukket fra og lignede en åben dør. Jeg syntes alligevel at det var ret sjovt. Men ikke næste dag da jeg skulle ned og ha taget glas ud af kroppen, og fuck en hovedpine...


  • #21   21. feb 2008 Sidste år da jeg boede i "downtown" hobronx, skulle jeg til aalborg en lørdag formiddag.... Da jeg går over til bilen for at låse op, ser jeg en ca 10-15 cm bred og ca. 50-60 cm lang rød stribe henad sideruden i føredøren...... Det viser sig at der har været et slagsmål i gården hvor min bil holdte, og de havde brugt den som "våben"....... Nå, mig op til vaskehallen, da det nok ikke er smart at køre 50 km med blod på føredøren..... Da jeg så kommer til vaskehallen er det jo selvfølgelig kø.... folk kigger MEGET mærkeligt/skræmt på mig..... Nu køre damen foran mig ind i vaskehallen, så nu er det snart min tur, heldigvis...... Damen, som er på den anden side af de 50, går til automaten og betaler, da vasken er startet vender hun sig lige rundt.... Hun stirer først på blodet, så på mig, så på blodet, og vender 180 grader og går om på den anden side af vaskehallen..... hun så meget bange ud.... aldrig har jeg set en dame kommer hurtigere væk fra en vaskehal....... Sjovt nok, var der ingen der kom og spurgte hvad der var sket........

Kommentér på:
Jeres største bedrifter ?

Annonce