{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.982 visninger | Oprettet:

DPD igen igen {{forumTopicSubject}}

Ja så blev det min tur til at havne i kløerne på dpd.
De har værest så venlige at lade være med at levere min pakke 2 gange (modtager ikke til stede selvom der var en til at tage imod pakken begge gange). De har så valgt at sende pakken retur til afsender i tyskland. Det værste er dog at jeg så får at vide at jeg ikke kan klage?! Det skal afsender gøre HVIS han har en erhversaftale med dem! Og da det er afsendt af en privat har han selvfølgelig ikke det. Lige nu er jeg så mest nervøs for hvad der sker hvis afsender ikke er hjemme til at modtage pakken retur?
Og nå ja, så får jeg selvfølgelig lov at betale fragten een gang til når vi prøver igen! Nogen der har en ide om et stabilt firma der kan klare den utrolige opgave at flytte en pakke fra et sted til et andet? For jeg er sgu ved at være løbet tør for forslag...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DPD igen igen
  • #1   29. jul 2008 Har gode erfaringer med UPS. eller DHL

  • #2   29. jul 2008 TNT. Helt klart. De har også en Meget cute Chaufør der kommer og aflevere pakke oppe hos mig på jobbet. En pige skal lige siges inden nogle får sjove idere.
    Ville aldrig selv vælge DPD. De er nogle sviner på deres lager med pakkerne. Og ledelsen er ligeglad.


  • #3   29. jul 2008 ja jeg har desværre heller ikke selv valgt at få leveret med dpd - og det er da helt sikkert jeg aldrig bruger dem igen!

  • #4   29. jul 2008 DHL. Hvis du ikke er hjemme, kan du vælge at få pakken leveret et andet sted ( eks dit arbejde ) Eller selv afhente den i Brøndby

  • #5   29. jul 2008 DHL - havde jeg gode erfaringer med indtil nu - de har såmend også præsteret at få en pakke til at forsvinde og blive helt væk. Jeg holder nu en pause fra at handle andre steder end i mit lokale supermarked - jeg har den seneste måned mistet 4 pakker; 2 fra PD, 1 fra DHL og nu 1 fra DPD. Jeg har min tvivl om jeg ser min pakke overhovedet, da jeg til at starte med skulle overtale manden til at sende til danmark.

  • #6   29. jul 2008 hvad med ganske almindelig post, det virker hver gang, og du har 14 dage til at hente pakken, og så er det samtidig også det billigeste

  • #7   29. jul 2008 Håber det bedste for dig - min pakke er nemlig afsendt via samme firma.
    Leverer de ikke første gang og sender et postkort, så lav en aftale med din arbejdsplads - det skulle give bedre mulighed for at pakken når frem


  • #8   29. jul 2008 Shit mit nye bagdæk er lige sendt fra dækonline med DPD, de er begyndt at samarbejde med delticom åbenbart.
    Skal dog sige at jeg har fået dæk fra dækonline med dpd før hvor der ikke har været problemer.


  • #9   29. jul 2008 For lige at gøre det helt klart - Jeg er helt med på at der vil forekomme problemer hos alle firmaer, det kan vist ikke undgåes. Det der gør mig gal er, at det sker 2 gange. Derefter har man ikke mulighed for at klage? De nægter ganske enkelt at tage imod klagen hvis du ikke har en erhversaftale med dem. Så er man privatperson så er det bare trist. Og som jeg skrev til at starte med - hvad så hvis afsender ikke er hjemme når de "forsøger" at levere pakken retur? Jeg gætter på at chaufføren får sig et sæt nye clipons smiley

  • #11   29. jul 2008 GLS, DHL, FEDEX og UPS de virker bare.

  • #12   30. jul 2008 Mogens: Ja på depotet meddeler chaufføren at der ingen var hjemme, ligesom i dette tilfælde. Men der var faktisk nogle hjemme.
    Det er desværre ikke unormalt at chaufførerne skriver ingen hjemme på privatadresser så de kan holde længere pauser.


  • #14   30. jul 2008 Jep jeg handler også meget i udlandet og som regel er det da gået smertefrit.
    Dette er bare dråben der får bægeret til at flyde over, da det er 4 stk på en måned der har været problemer med (mangler stadig at få leveret 2).
    Og den ligegyldighed jeg blev mødt med på både mail og tlf hos dpd, er ganske enkelt rystende.


Kommentér på:
DPD igen igen

Annonce