{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Fly til USA {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogen der har erfaringer med at finde fly til USA. Jeg tænker selfølgelig billigst muligt.

Enten fra Kbh Billund eller Hamborg.
Til enten Florida området eller evt. LA

Pønser på at ta der over og se diverse attraktioner og køre lidt mc i bjergene. Men kunne godt bruge et par tip.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fly til USA
  • #1   1. aug 2008 Altså jeg har været der ovre tre gange de sidste par år.. har erfaret at det billigste er at rejse fra kbh til LA... billund er op til 12000 kr dyrere...
    sidst gav vi 4000 for en returbillet i januar. marts sidsteår kostede de 3100 for en retur billet.. første gang gav jeg 4500 for en returbillet..

    Søg på Kelkoo eller travellink - der har jeg fundet de billigste billetter.. alt efter hvornår du skal rejse er billetterne billigst at købe mellem januar og marts.. også selvom du først rejser i sommeren..

    Vær fleksibel med afgang - prøv evt. en dag før eller efter det planlagte - der kan være flere 1000 kr at spare..

    Vi rejste f.eks. den 1. januar i stedet for den 2. og sparede 1500 pr billet og på hjemrejsen rejste vi en lørdag i stedet for søndag og sparede der omkring 1000 kr pr billet...

    send bare besked hvis du vil vide noget eller skal have hjælp :o)


  • #3   1. aug 2008 Hvornår har du tænkt dig det evt skulle være????

    Smid evt en PB til mig og jeg skal prøve at hjælpe dig.

    / Rikke


Kommentér på:
Fly til USA

Annonce