{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Endelig sæson afslutning {{forumTopicSubject}}

Hvor er det godt at MC sæsonen snart lakker mod enden.
Alt den tid der går med at vaske og justere og smøre, hvor man hellere ville slå græs eller male stakittet.

Alle de infame MC'ister der skriver og ringer hele tiden, om man vil med ud og køre, som om man ikke har andet at lave end at køre rundt med dem.
Så må man smide alt hvad man har i hænderne, og det kan jo være mange forskellige ting.....!!.
Hér den anden dag var jeg fx ved at tømme septictanken (med en skovl), hvilket jeg måtte afbryde fordi nogen absolut ville ud og køre. jaaa som om....
Min hæk har jeg fandengalemig heller ikke fået klippet...!!

Jeg har desuden fået skørbug, ja du læste rigtigt, SKØRBUG.... Der er jo ingen c-vitaminer i franske hotdogs, hvilket er en lære som jeg må tage til efterretning, som min læge så nydeligt oplyste mig om.
Jeg kan heller ikke sove om natten pga. for meget kaffe & cola. Nogen har så opfordret mig til at drikke kakao istedet, men dét synes jeg altså er lidt femenint, sådan med flødeskum på toppen og dét.... Desuden får jeg sure opstød af kakao m. flødeskum, når jeg har styrthjelm på..

Nå, men det er heldigvis snart slut.
Så kommer den skønne sne, eller sjap som det hedder i DK og man kan omfavne de mere rolige indendørs beskæftigelser som man har været forhindret i hele sommeren, fx en god bog & gensidig fransk m. c-vitamin.

Men nu vil jeg gå ud og tømme tanken, jeg blev jo afbrudt sidste gang jeg var i gang.
Så må man jo håbe at telefonen IKKE ringer............!!!!!!

SES på Nørrebrogade på Søndag................ og hurra for det.........






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig sæson afslutning
Kommentér på:
Endelig sæson afslutning

Annonce