{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En 125/250, lille kørekort hvilken? :)
  • #1   27. okt 2008 Kommer jo an på pengepungen. Valgte selv en Gsx-r 250, var jeg sgu godt tilfreds med. +at den kun koster halvdelen af dem du nævner. (trods alt kun en cykel du skal have et par år)

  • #2   27. okt 2008 Ja, men nu kører jeg jo heller ikke race, og man skal jo forkæles og bydes godt velkommen når man passere ind i den nye MC Verden smiley Måske skulle jeg bare tage en af dem jeg selv havde foreslået smiley er helt vild med ninja'en.

  • #3   27. okt 2008 Har selv en Rs-125 den har jeg været rigtigt godt tilfreds med. Men det er ikke sagen hvis man ikke kan tåle en 2-takter smiley

  • #4   27. okt 2008 Jeg kan kun selv anbefale mini gixxeren. Jeg har selv været rigtig glad for at starte på sådan en smiley

  • #5   27. okt 2008 Desuden er den både billigere at købe og at forsikre smiley

  • #7   27. okt 2008 jeg mener sgu ikke at man bliver træt af en mini gixxer efter 3 måneder, men det er jo smag og behag smiley
    Ydermere så koster en ordentlig 500/600cc altså en del mere, så det kommer vel også an på hans budget


  • #8   27. okt 2008 Nåja, forsikring. havde min forsikret med kasko for omkring 3k hos if. virkelig billigt.

  • #9   27. okt 2008 Ja men det koster vel også endnu mere og i afskaffelse når man gerne vil ha noget om et par år som man skal bruge storkøre kort til?? Så kan det vel bedere betale sig at købe feks en 600ccm og drosle den og så har man jo næsten en helt anden mc når man piller drosslinen af?

  • #10   27. okt 2008 Hvis man har penge til en mini ninja, så ville jeg helt klart også gøre sådan.

  • #11   27. okt 2008 køb minimum 250 ccm klassen lad vær med gå der under alt under er bare simpelthen for langsomt efter min mening:) af visse maskiner er der suzuki gsx r 250, kawasaki ninja 250 r, hyosung gt250r, suzuki gn 250, suzuki gz 250 marauder og yamaha xv virago 250

  • #12   27. okt 2008 jeg kiggede også efter motorcykler da jeg tog mit lille kørekort og jeg valgte tilgengæld en suzuki gn 250 i dag er jeg glad for jeg ikke valgte en 125 ccm eller mindre end 250 ccm da der er mere kræfter i de 250 ccm

  • #13   27. okt 2008 XVS Dragstar 650 som er let at neddrosle...

  • #14   28. okt 2008 125 er helt klart for lille, jo større jo bedre,for man bliver hurtig træt af en lille. men de større er også dyre,men også nemmere at komme af med.så har du pengene til en 5-600 ccm så køb den og få den droslet.

  • #15   28. okt 2008 Jeg synes der går alt for meget power snak i det her, min lille italianer er født med 34 hk, så den er jo som skabt til det lille kort, men har aldrig været i en situation hvor jeg tænkte: "bare jeg havde flere hk" der er mange andre ting, prøv og kig på en husqvarna's 125 motard, den har vist "kun" 28 hk, men den er droslet fordi ellers oversteg den det tilladte vægt/kraft forhold... Eller en Yamaha XT 350 (eller i den dur) de kan fås billige, lav vægt og okay kræfter. Det brede styr og den lave gør også at den er rigtig nem at køre. Med mindre du meget gerne vil have den kåbe.

  • #17   28. okt 2008 Alt efter temperement er en 4 takts 250'er ganske underholdende, også i langt længere tid end 3 måneder. Så længe vi ikke taler om GZ250 og GN250 og lign.
    Altså ovre i den sportslige ende.
    Om du vælger en Ninja 250 eller GT250 kommer mest an på hvad du bedst ka lide at køre på. Finishen er bedst på Ninja 250 (selvom den er under normal kawa standard), så koreaneren skal have lidt mere pleje for at holde rusten væk.

    GSXR250 og Honda's VT250 serie byder også på en masse sjov, til den halve pris. Men der er de fleste ved at være godt slidte nu, så der skal påtænkes flere omkostninger til vedligehold. Og reservedele er ikke let at få til dem, ud over sliddele.


Kommentér på:
En 125/250, lille kørekort hvilken? :)

Annonce