{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.384 visninger | Oprettet:

Styling af Susuki gsxr 250 {{forumTopicSubject}}

Hey det her bliver lidt af et langt indlæg! Jeg har nemlig en masse ønsker med hensyn til at gejle min dejlige lille cykel! Men da det jo er en begynder cykel og ikke specielt dyr en vil jeg ikke ofre for mange penge på den: Men kunne virkelig godt bruge nogle danske sider hvor man kan købe styling dele eller måske bare et tlf til en forretning i andre har haft succes med!

Det jeg gerne vil have er nye sidespejle..
nye blinklys..

og evt noget smart lys! Kunne rigtig godt tænke mig noget blåt lys bag kåben, Der er nemlig 3 "huller" i kåben i hver side ind til motoren, syns selv det kunne være rigtig fedt med noget lys bag kåben.. men igen det skal ikke være for dyrt! et krav er dog at det skal kunne slukkes! .. det betyder en del , da cyklen holer virkelig dårlig strøm, og jeg ønsker kun at tænde for det blå lys når jeg skal blære mig lidt smiley

Desuden er mit vindues/skjold foran, det der som standard er gennemsigtigt, forruden om man vil, ret smadret, det har en masse pletter, og det er rigtig grimt, så overvejer at spraye det sort! Men hvilken maling skal man bruge? og kan det holde til regn? (måske lidt dumt spørgsmål) desuden er det svært?

Har desuden overvejet at ringe til fvmotor.dk og høre hvad de kan gøre for mig, med hensyn ti tuning, Knfilter / omdysning.. smiley igen jeg har ikke så mange penge at gøre med!

Håber i har nogle gode tips links eller tlf numre til forhandlere der har disse ting.. har kigget på thansens hjemmeside man kan ikke finde det der blå lys jeg efterlyser.. Plz help smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Styling af Susuki gsxr 250
Kommentér på:
Styling af Susuki gsxr 250

Annonce