{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Fjerne neddros. + rust på rør {{forumTopicSubject}}

Hej MCG

Er der nogen her der har nogle links til hvordan man kan fjerne neddroslingen? Så har jeg kørt med 34 hk længe nok. smiley Ja links eller guidelines eller something.

Og så lige noget helt andet - det rør der sidder lige under kåben (det går ud fra motoren og jeg tror om til noget udstødning el. sådan) det er gået hen og blevet rigtig kedeligt at kigge på. Hvad kan man gøre med det? Er det til at skrue af og poleres eller skal det males eller hvad ville i syntes?

kool, see you out there!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjerne neddros. + rust på rør
  • #1   4. mar 2009 Det med at fjerne droslingen. Ved du hvor den sidder. Det er forskelligt fra cykel til cykel.

    Det er din udstødning der sidder under cyklen. Jeg synes du skal skrue den af. Pudse den med fint sandpapir og give den noget brændeovns malling, altså noget varmefast maling.

    Ikke for at fornærme dig, men det lyder ikke som om du er den store mekaniker. Så måske du skulle få lidt profesionel hjælp til det.

    Held og lykke med det hele..



  • #2   4. mar 2009 Martin Jørgensen: Ja, droslingen sidder i indsugningen, er jeg rimelig sikker på.

    Og nej, jeg er ikke den store mekaniker - men man skal jo starte et sted smiley Men det lyder som om det ikke skal være lige med udstødningen. tak for hjælpen smiley


Kommentér på:
Fjerne neddros. + rust på rør

Annonce