{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.327 visninger | Oprettet:

Ur med konstant lys (12 volt) {{forumTopicSubject}}

Hej MCG

Efter at jeg er begyndt at bruge min MC til andet end hyggeture har jeg fundet ud af at jeg virkelig savner et ur.

Har kigget de gamle tråde igennem her på siden og googlet efter bedste evne, men syntes ikke lige jeg har kunne finde noget der passede til mit behov.

Jeg leder efter et ur (helts analogt) som kører på 12 volt så der konstant er lys det (tilsluttes det normale lys rele). Det bedste bud jeg har fundet er dette:
(link fjernet)

Det er nemlilg muligt at montere dette på et beslag lige over de andre instrumenter. Men da jeg føler lidt at jeg har ramt en blindgyde så håber I kan hjælpe mig.

Mvh Stubkier


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ur med konstant lys (12 volt)
  • #2   24. okt 2009 Hej Johan

    Det er som sådan fint plads til et analogt ur. Problemet ved det jeg har fundet er at der ikke er lys i det - men det har det rigtige design. Altså jeg søger et ur, helts analogt, som der er konstant er lys i.

    Da jeg ikke lige selv har kunne finde sådan et håber jeg der er nogen herinde der kan hjælpe.


  • #4   24. okt 2009 Har kigget på dem de har ved Lois.de. Vil bare helt have noget der er rundt, da de ligesom passer bedre ind.

    men efter at have tænkt lidt over hvorfor det er så svært at finde det jeg søger, er jeg kommet frem til at det nok er fordi det er meget upratisk. Hvis uret ikke skal stilles hver eneste gang man kører en tur vil det jo stå at aflade batteriet hele tiden.

    Så tror bare jeg findet et pænt rundt analog ur, som kan monteres på et lille beslag - hvilket der nok kommer billeder af en gang smiley

    Mvh Stubkier


Kommentér på:
Ur med konstant lys (12 volt)

Annonce