{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Fremflytter til VS800 intruder {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg har kig på en Intruder VS800 fra 1993, og køber jeg den skal jeg have monteret et fremflytter sæt på den, da jeg er 197 høj.
Er der en der kender en der kan montere sådan et sæt for mig. Mod betaling naturligvis, og hvad vil det i så fald koste.
Jeg har set priserne her hjemme, sammenlignet med udenlandske hjemmesider. Og der et MEGET stor besparelse ved at købe sættet på nettet. Men er der nogen risiko ved det?
der skal også monteres et nyt blinklys, så vedkomne skal kunne lidt af hver. Gerne hjemme i hans garage, hvis i forstår smiley
På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fremflytter til VS800 intruder
  • #1   18. maj 2010 Ville såmænd gladeligt hjælpe dig.. Men det er sgu en smule langt væk...

    Men hvorfor springer du ikke selv på opgaven?? Det er faktisk uhyre let og ligetil at skifte til fremflyttere... (også selvom man måske skulle ha 10 tommelfingre) Og blinklys er som regel bare et stik og en enkelt skrue/bolt.

    Men du skal til en hver tid være velkommen til at spørge løs.. Der findes jo som bekendt ingen dumme spørgsmål.. kun dumme svar.. smiley


Kommentér på:
Fremflytter til VS800 intruder

Annonce