{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.976 visninger | Oprettet:

RF 900 - Blinkrelæ til LED blinklys {{forumTopicSubject}}

Hej drenge!

Jeg skal til at bestille LED blinkere og blinkrelæ fra www.louis.de. Når man klikker ind på hvert enkelt blink-produkt, anbefales det at montere 2-polet relæ, varenr: 10033844

1. Skal blinkrelæet være 2- eller 3-polet på min Rf 900?

2. Passer relæet sammen med det originale stik på cyklen eller er det nemt at tilpasse?

3. Hvor fa.... sidder blinkrelæet på cyklen? Det giver ikke lyd fra sig, for så havde jeg ikke haft problemer med at finde det.

Se nu kom der såmænd solskin og jeg skal skrive eksamensopgave...nyd det gode vejr, altså dem af jer der kan smiley

Mvh. Christian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RF 900 - Blinkrelæ til LED blinklys
  • #2   26. apr 2006 Mikkel - Tak for det hurtige og kontante svar. Cyklen er 100 % original (21W blinklys), men jeg kigger naturligvis efter antal watt på relæet.
    Det ville være rart hvis det er elektronisk. Er der en bestemt størrelse watt angivet på relæet, hvis det er elektronisk eller hvordan?

    Er der andre vedligeholdelses-produkter, det kan betale sig at købe hos Louis, nu hvor jeg skal ofre fragten alligevel? Jeg overvejer følgende:
    1. En ekstra kædelås, som supplement til min Abus-kædelås
    2. Kædeolie og evt. andre nyttige plejemidler
    3. Motorolie, 10W/40
    4. Tankslapper


    Mvh. Christian


  • #4   26. apr 2006 Blikklysrelæet sidder på højre side, under sideskjoldet, lige over pladen, hvor den bagerste fodhviler er monteret på stellet. Der sidder 3 og det skal være det i midten....

  • #5   26. apr 2006 Bo: Tak for tippet - jeg går ud og kigger.

    Mvh. Christian


  • #6   26. apr 2006 Jeg har lige checket blinkrelæet, som ikke kan klare diode-blinkere. Så nu sender jeg en brevdue afsted imod Louis.de, så har jeg noget at hygge med i weekenden.

    Mvh. Christian


Kommentér på:
RF 900 - Blinkrelæ til LED blinklys

Annonce