{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GSXR 750 00' kåbe på GSXR 750 98'
  • #2   12. jan 2012 Jeg er helt sikker på at det er noget der er prøvet før.
    ellers skal du jo bare nøjes med af sætte en anden bagende på den fra k0-k3 modellen.

    http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=10016


  • #3   12. jan 2012 Som jeg umiddelbart husker det, er de eneste kåbe beslag der sidder anderledes de øverste på sidekåberne, men det fixer man med et ekstra beslag, no problem.
    Der ud over er RAM air kanalerne anderledes, og der er ikke noget kåbestativ mellem tank og kåbe på en K1/K2, så der skal der fifles lidt med det originale fra SRAD´en, eller du skal have lavet et nyt.
    Mht. Ram air kanalerne, så vil jeg umiddelbart tro at det nemmeste er at købe nogle uoriginale i carbon, da de er nemmere at tilpasse end de originale i plastik.

    Du kan evt. se på min gamle baneged, det er en 99´er med K1/K2 kåbe på.

    Så er der bagenden, der er du nød til at købe en komplet med understel og sæder osv. ellers bliver det noget klyt. Men det er til gengæld mere eller mindre plug´n play.

    Du kan muligvis også bare nøjes med at købe en topkåbe/lygte fra en K1/K2.
    Jeg mener faktisk - uden dog at være 100% sikker - at den passer direkte på sidekåberne fra en SRAD, således at det bare er kåbestativ, RAM Air kanaler og en portion tilpasning der skal til, så spiller det.


  • #4   13. jan 2012 Fedt:)

    Hvis man kunne nøjes med at skifte topkåben og så bagenden.
    Er der jo ikke voldsom meget arbejde i det!

    Det kunne være fedt!!!!


Kommentér på:
GSXR 750 00' kåbe på GSXR 750 98'

Annonce