{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

jmc svinger {{forumTopicSubject}}

er der nogen af jer som har erfaring med jmc svingere, og levering af disse? på hjemmesiden står der at der går mellem 10 og 14 uger, men nu er der gået 16 og jeg har ikke set noget til den endnu. jeg har prøvet at skrive til dem, men har ikke fået nogen svar endnu.....ggrrrrrrrrr måske er det ikke en rigtig forretning? måske er det bare noget de leger?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jmc svinger
  • #1   28. jul 2006 Englændere er nogen sløve læs! Rædselshistorier med at nå nu er det et år siden han bestilte nu må vi nok hellere begynde at producere hans vare smiley
    Ring til dem!
    Har du forud betalt?


  • #2   28. jul 2006 ring til dem og sig hvis de ikke snart tager sig sammen så vil du lave en politianmældelse både til det danske og engelsk politi samt en klage til The Federal Fraud Comission.....

    og igen som Peter siger.... har du forud betalt?


  • #4   29. jul 2006 nej jeg har ikke betalt forud. problemet er bare at når man man først har fået ind i hovedet at man må eje den bagsvinger, så skal det være den og ikke andet. jeg må præve at ringe mandag, og se hvad de siger til det

  • #6   29. jul 2006 hov hov, så kom der svar fra jmc.
    de har travlt og bla bla bla. de vil lave den med det samme, og sende den i august. det vil sige at jeg får min arm, og kun ca 5-6 uger for sent.
    flot.
    der skal lyde et stort hurra og en tak til JMC( en næsten rigtig forretning)


Kommentér på:
jmc svinger

Annonce