{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vask af motorcykel i korsør???
  • #1   7. okt 2014 der er ikke noget decideret mc vask i korsør, men kør da ind på en tank i korsør og lån deres børste samme som hvis du lige skal forvaske bilen inden den ryger i vaskehallen


  • #2   7. okt 2014 Nu ved jeg godt der er et stykke vej fra Korsør til Holbæk, men jeg så her den anden dag at der var kommet et vaskeanlæg hvor man kunne vaske bilen manuelt, (med hånden som i 1933 ja) det var trættende at se på men sikkert billigt. Måske trenden vil brede sig til resten af regionen.


  • #3   7. okt 2014 Jeg plejer at bruge sådan en her:

    http://havedammen-shop.dk/product/tryksproejte-forstoever-hozelock-199/

    Med bilshampoo i, sammen med en vandslange og sådan en her:
    http://www.billigbilpleje.dk/product/luxus-microfiber-vaskehandske-1-stk-3516/

    Så hvis du kan låne en vandslange der hvor den skal opbevares, så er det hurtigt klaret..


  • #4   7. okt 2014 Shell i slagelse har gør det selv vask. koster 20kr per polet og 2 poletter er rigeligt. det plejer jeg at gøre og det fungere rigtig godt! den ligger på smedegade i slagelse

  • #5   7. okt 2014 tak skal i ha for alle jeres input smiley nu er hun puttet og nusset om og VIRKELIGT savnet smiley hehe hold kæft det må godt blive marts/april hahaha ET HALVT ÅÅÅR!! hehe

  • #6   8. okt 2014 Jeg vasker altid på en meget avanceret måde, der koster en masse tid....

    Jeg fylder en spand med vand, denne spand hælder jeg også lidt Shampoo i, tit af mærket auto shampoo, men i hårde tider vælger jeg nogle gange universal rengøring fra skabet der hjemme. ( den har den fordel at den ikke sætter sæbemærker hvis den ikke skyldes 100% af.)

    Og så sætter jeg mig hvor jeg ny engang syns det passer mig, det kan f.eks være nede foran lejligheden, eller det er også sket en enkelt gang på en tank.

    Så bruger jeg en svamp, denne kunne godt være en af de gule svampe vi også har under vasken herhjemme. Men jeg bruger aldrig den grønne side af den.
    Og samtidig har jeg en gammel tshirt som jeg har revet i stykker, denne bruger jeg også til de steder hvor svampen ikke kan komme ind...

    Så sidder jeg ellers der i en time, nogle gange 2 og meditere imens jeg vasker.

    Når den så er ren, så fylder jeg selv samme spand med rent vand og hælder det ud over den, med mindre jeg har vasket den med universal rengøringen, og tørt den af med kluden.
    Fordelen ved denne metode, er at jeg kommer ind alle steder, og der er minimalt spild af vand. Jeg kan vaske R6'eren med et par liter.

    Min cykel har nu rundet 15000 km, og den ser ud som ny alle steder.

    Og jeg har nok ialt brugt 50 kr på at vaske den.


  • #7   8. okt 2014 Thomas J, den her er lidt billigere smiley

    (link fjernet)


  • #8   8. okt 2014 En andengang, så få da fat i Walter White smiley

  • #9   8. okt 2014 Hvad er walter white

  • #10   9. okt 2014 Walter White, hovedperson i tv serien Breaking Bad. Middelalderende mand, bliver dødeligt syg, begynder at fremstille amfetamin for at efterlade lidt mønter til kone og børn, køber en bilvask for at hvidvaske pengene. Ganske fin bilvask for øvrigt.

  • #11   9. okt 2014 En spand vand og noget autoshampo fra harald har virket for mig i de år jeg har kørt mc med perfekt shiny resultat. Billigt, og kan gøres hjemme smiley

    Men hvorfor allerede i vinterhi? smiley


  • #12   9. okt 2014 vil bare gerne passe på hende det bliver jo MOU vejr x) PLUS min kærste skal føde mellem midt i november til midt i december og har travlt med alt muligt andet så den røg sku i vinterhi nu hehe der er os en masse ting der skal laves på hende imens smiley

  • #14   9. okt 2014 ja smiley harald nyborg shampo 30-40kr for 2liter, nok til 2 år.. 2 spande (1 til sæbevandet og 1 med vand til at rense svampen) og så en halv time skrub, pænere bliver det sq ikke om du så bruger turtle wax til 200 kr eller shell quantium til 10.000 kr årligt smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Vask af motorcykel i korsør???

Annonce