{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rizoma Sportsline GR205.
  • #2   27. apr 2015 Desværre er det købt brugt, og der fulgte kun det ene tandhjul med.

  • #4   27. apr 2015 I know - men jeg ville helst ikke skille noget af, med mindre at jeg ved at det passer. Jeg er ikke så heldig at være udstyret med et værksted.

  • #5   27. apr 2015 Tror det passer for er det ikke samme switch hus som på en GSXR ?? Det passer ihvertfald i mit

  • #6   27. apr 2015 Jeg tror også den passer fint. Det ligner i hvert fald meget godt, men stadig ikke sikker. Standard-tandhjul ser noget mere robust ud?

    Hvilken tape/lim skal jeg gå efter til montering af greb?


    profilbillede
  • #7   27. apr 2015 De skal da ikke limes ???!

  • #8   27. apr 2015 Ok, sidder de helt uden noget? For de standard-greb jeg har, de sidder virkelig stramt og ser ud til at ha' været limet på.

  • #9   27. apr 2015 Den venstre er der to møtrikker som strammer ind i styret og holder det fast højre side sidder fast i switch kontakten og skal jo kunne bevæge sig for du kan gasse op og ned

  • #10   27. apr 2015 Det er rigtigt - men skal det venstre virkelig kun sidde i de to små skallede møtrikker? Det virker da noget skrøbeligt. Jeg ikke rigtig kunne gennemskue hvordan håndtaget skal kunne monteres på gasrullen endnu. Det må kunne findes noget youtube-guide...forhåbentligt.

  • #11   27. apr 2015 Ja skal den men tro mig det er rigeligt hvis du bare strammer dem.. Den på gashåndtaget er super simpel!!!

  • #12   27. apr 2015 Ok - det giver nok sig selv når jeg piller det fra hinanden. Jeg er bare stadig i tvivl om det er det rigtige tandhjul. Kunne være rigtig fedt at høre fra nogle af de SV1000 ejere der har disse greb, om det er det rigtige - inden jeg skiller det hele ad.

  • #13   27. apr 2015 >"Jeg ikke rigtig kunne gennemskue hvordan håndtaget skal kunne monteres på gasrullen endnu"

    Det skal monteres i stedet for, ikke ovenpå. Jeg sætter selv nogle på i løbet af ugen. Hvis vi ikke skal bruge samme tandhjul kan du få et af de ekstra fra mit sæt.


  • #14   28. apr 2015 #13: Ja, det regner jeg også med - men kan stadig ikke helt se det for mig. Skal der slet ikke være noget imellem håndtag og styr? Standard, der er selve grebet trukket ud over et plastik-håndtag.

    Anyways, jo tak hvis du har overskydende tandhjul!


  • #15   5. maj 2015 Nej, gasrullen er indbygget i, så det er bare tandhjul på, direkte på styret med det, gaskabel i og ud og rulle!

    Min Kawasaki bruger forøvrigt den slags tandhjul der er med til dit Rizoma håndtag, så jeg skal ikke bruge det samme som dig. Nu må vi så bare sidde og trille tommelfingre til importøren får det sendt afsted.

    "Senest fredag :)"

    "Senest Mandag!"

    "Tirsdag eller senest onsdag!"

    Det skulle være i posten nu siger de, så i morgen burde det f..... være i butikken, ellers ender det med jeg taper en toiletrulle på for at komme ud og køre smiley


  • #16   5. maj 2015 Det lyder godt. Hold da fast de tager sig god tid! Nå, all good things come to those who wait....

    Gaffatape må være løsningen!


  • #18   9. maj 2015 1000 tak til Heimdal for at hjælpe en fellow biker og fremsende det tandhjul jeg manglede til mine Rizoma-greb, fra hans eget kit. Super god stil og hvor er det dog fedt, når os motorcyklister hjælper hinanden. God karma og mange, mange gange tak smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Rizoma Sportsline GR205.

Annonce