{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man syne cyklen med disse?
  • #1   20. okt 2016 Jeg ved det ikke, men ærlig talt så håber jeg det ikke, tænk lige på dem der er "blødere" end dig fodgængere og cyklister.

  • #2   20. okt 2016 Du vil med al sandsynlighed få en anmærkning hvis cyklen nogensinde skal til syn

  • #3   20. okt 2016 du må ikke have skarpe eller udragende genstande på din mc ligesom på bil..så nej du vil umiddelbart ikke få synet din mc med dem på...


  • #4   20. okt 2016 jeps, samme dag jeg får syntet dytbilen med sådan et sæt

    profilbillede
  • #5   20. okt 2016 Ole Støvring, du skriver "bløde trafikanter" vil mene at kommer du bankene ind i en blød gående eller cykelist. Så er det vist lige meget om du har monteret disse eller ej.

  • #6   20. okt 2016 Men hvis du bare snitter en fodgænger er der en lille forskel på at få et blåt mærke og få sprættet armen op...

  • #7   20. okt 2016 Jeg "snitter" ikke en fodgænger for hva fanden lavet han ude på vejen hvor jeg kommer kørene? Hvad så med styrende spejle? De kan da også ramme uheldigt og ødelægge arm på en? Og de er endda E-Godkendte?

  • #8   20. okt 2016 Men Peter C, gør som jeg selv gjorde. Syn din cykel, og monter dem bagefter. Så er der ingen problemer smiley

  • #9   20. okt 2016 En ting er sikkert....du bliver ikke mere lykkelig af....skrammeldimser...

  • #10   20. okt 2016 Nej det rigtigt Es150tossen, vi skal allesammen køre på standard cykler og overholde love og regler.......

  • #11   20. okt 2016 Det var ikke min pointe...men pyt ,-))

  • #12   20. okt 2016 Det giver en anmærkning, men han kan ikke dumpe den på det grundlag.

    Da jeg var til syn med min tidligere VT600 fik jeg en anmærkning for sådan en alu ørn der sad boltet på forskærmen.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #13   20. okt 2016 #10 - Ja lad os da endelig sætte tingene HELT på spidsen, for verden er jo KUN sort eller hvid!!!

    Ironi kan forekomme.

    Til trådstarter: Nej. Ingen spidse eller udragende genstande på cyklen.


  • #14   21. okt 2016 gælder det også hvis man får jern på imens man køre. smiley

  • #15   21. okt 2016 Ikke hvis du lægger pjovert op ad tanken så den ikke stikker ud - min erfaring er også at hvis den læner ud til siden så påvirker det kørselsretningen pga ekstra vindmodstand smiley

  • #16   21. okt 2016 jaja styling variere fra person til person... har dog altid undret mig over hvem der vil køre med sådan noget ... alternative dimser..., når jeg har søgt på nye bolte. smiley

  • #17   21. okt 2016 hvor blev forestillingsevnen af.
    Har man et sammenstød med en fodgænger, så klaaart klart det da lige meget om man har pigge på kåberne... for man kan kun forestille sig højhastigheds kollisioner...

    Det oftest at man prøver en bremse/undvige manøvre, men alligevel dasker ind i keglen med 20-30 kmt..

    Også tit folk styrter og motorcyklen rutscher over en selv.
    Eller at man nær taber den og skal gribe den
    Jeg har væltet og smidt rundt med mine 2hjulede køretøjer en del mere end gennemsnittet.

    Jeg vil råde til forsigtighed med den slags pynt.
    Hvis man placerer pigge m.v. strategisk kan det gøres uden at være til nævnværdig fare.
    Men hvis du ikke er bekendt med begrebet "squid" så vil jeg nok som minimum lige tilråde at læse den her defifinition af ordet inden man går all in med pigge o.lign.

    http://da.urbandictionary.com/define.php?term=Squid


  • #18   21. okt 2016 Som lille dreng fik jeg forbud mod at klatre op i flagstangen, med skræk historien om en dreng der var gledet ned af flagstangen.. Henover de kroge til at binde linen om...
    Og havde så stået med sine testiklerne hængende og dingle i strengene

    Den slags bør undgås smiley


  • #19   21. okt 2016 Sku glad for det et frit land, og jeg tjener penge til en evt bøde så jeg også støtter de kære betjente der sætter livet på spil i dagens dk. Og ikke og forglemme div synshaller som sørger for vores vogn park er up 2 date, vi skal jo holde dk igang.
    Nå jeg vader i garagen.... skal sku ud og have sat noget mere lir på gixxer'ern, tror jeg har nogen flere spikes jeg kan sætte på ;-D


  • #20   21. okt 2016 jeg har overvejet pigdæk.som i isspeedway. smiley

  • #21   21. okt 2016 #19, du virker virkelig ikke til at ha forstået noget som helst. Du skriver du er 40 år, hvilket jeg ikke fatter en brik af, når jeg læser dine udtalelser i denne tråd.


  • #22   21. okt 2016 Her er lidt mere spikes lir der øger sikkerheden for man sidder jo bedre fast. God fornøjelse smiley



    profilbillede
  • #23   21. okt 2016 Og hvad så Ole, er livet virkelig så røvsygt at man SKAL følge alt og alle der siger "det må du ikke" nej da lad os allesammen have samme smag og ikke lave noget som helst "styling" eller ombygninger....... ved du hvad. Fuck jer der har den indsnævrede holdning til tingene, skal jeg så også stå over på den lokale p-plads ved Brugsen og råbe op over der står en flok snot kasser hver weekend med deres latterlige aparte pis kasser af "voldsomme" biler. Som gasser op med ULOVLIGE udstødninger og deres BLÅ diode pærer i forlygterne med bagklappen åben så deres fucking BAS BEATS NR 68 brager ud i natten så jeg ikke kan sove??????? Gu vil jeg da ej, så passer min alder og holdning til SPIKES og anden styling dig ikke, og kan du ikke affinde dig med mine udtalelser ja så det bare synd. For dem ændrer jeg ikke ved, ej eller MIN form for udsmykning på MIN mc. Enten kan man li den eller også kan man ikke. Heldigvis skal DU ikke køre på den jo, så bare rolig du vil ikke blive set på sådan noget farligt legetøj......
    JUST MY 5 CENT'S!!!!!


  • #24   21. okt 2016 PS - Jarl Smart -
    Den saddel der du linker til.... ved du om den kan fåes i andre størrelser?? Og evt med vibrator??? Konen skal jo også ud og køre engang imellem smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #25   21. okt 2016 #23 - Du tager fejl, hvis du tror at folk der "har et problem" med spikes på en MC, er på den side af hegnet, hvor alt er regelret, lovligt, ordentligt og røvkedeligt.

    Det er bare folks isolerede mening om en enkelt ting på en enkelt MC, og har intet med noget andet at gøre.
    Ingen herinde, vil nogensinde drømme om at diktere hvad du skal smide på din MC, eller hvordan du skal køre i trafikken, eller hvilken farve dine grimme solbriller skal være.

    Men hvis du skal have lov til at udtrykke din holdning til hvad vi andre gør, hvem vi råber af og hvor kedeligt vores liv må være, hvad skulle dog så stå i vejen for at vi udtrykker vores holdning til DINE valg og DINE beslutninger?

    Slap dog af, sure gamle mand. Vil du være speciel så pis i bukserne og sæt dig i en havestol - det vil ingen konkurrere med dig om at have for sig selv.

    Hvis du føler du har en trang til at udtrykke dig selv igennem udseendet på din MC, så gør du da bare det - på lige fod med os andre. Kan du ikke lide hvad folk mener om dig, så bladrer du da bare videre. Sværere er det sgu da ikke...


  • #26   21. okt 2016 Sajmon folk kan sige og gøre hvad de vil og jeg kommenterer på dette som det passer mig, take it og leave it. Der ingen alder på holdninger og heldigvis for det da, så vil du snakke så tag en have stol med og en spand og pisse i. Så tager jeg en ramme øl med til lejligheden smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #27   21. okt 2016 Helt korrekt - folk kan gøre og sige hvad de vil, og den frihed har du også - men du kan ikke tillade dig at anfægte andres mening, hvis de ikke må kritisere din uden du farer helt op i det røde felt, som du gjorde i #23.

    Prøv at holde diskussionen i de lavere luftlag, og hvis der er en chance for at en masse brok vil komme ud af dine fingre, så træk lige vejret før du poster. smiley

    Lys hvede øl - så er jeg klar. smiley


  • #28   21. okt 2016 Når folk mener min alder alder spiller ind i hvad jeg skriver så kan man da godt blive lidt stram i betrækket, for det er da det sidste der har noget med sagen at gøre vil jeg mene.

    1 Ks Lys Hvede coming right up sir smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #29   21. okt 2016 Jeg er desværre tilbøjelig til at give folk ret. Jo ældre man bliver, jo mere empati og sympati burde man udvikle - specielt når man er ude i den her slags diskussioner omkring image og personlige meninger herom.

    For måske 15 år siden, havde jeg meget mere tendens til at flyve helt op under skyerne over ingenting - med tiden er jeg blevet bedre til lige at prøve at forstå hvad personen i virkeligheden mener, uden at dømme dem for hurtigt. Det skrevne ord er jo ikke specielt taknemmeligt at udtrykke sig med, hvis ikke man vejer sine ord nøje og formulerer sig 100% præcist - alt bliver sgu så nemt misforstået... smiley


  • #30   22. okt 2016 Det rigtigt Sajmon, ord som her eller i sms bliver meget let misforstået. Især IRONI, kan man ikke se, pga manglende tone leje. Lidt svært og få med her, så det er nok der fejlen ligger i denne samtale. For mit blodtryk har på intet tidspunkt været over 120/80 smiley


  • #31   22. okt 2016 Viper, ok så skal jeg nok uddybe, hvorfor jeg mener du intet har forstået, hvilket du tydeligvis stadig ikke har. Jeg fløjtende ligeglad med hvordan du pynter din mc, jeg er af den holdning at mangfoldighed er en fryd.

    Der hvor kæden hopper af for mig, er når din udsmykning går over og blir til fare for andre, hvilket jeg mener disse spykes er, hvilket jeg i øvrigt også skrev længere oppe. Du pisser på dine medmennesker, fordi DU synes det skal se fedt ud, denne holdning mener jeg ikke stemmer særlig godt overens med din alder.


  • #32   22. okt 2016 Hvis det sådan du ser på det, så ja du har fuldstændig ret Ole. smiley



  • #33   22. okt 2016 Og som jeg sagde før, alder har ingen betydning her. Man er så gammel som man gør sig selv, og mit liv er ikke slut endnu. Jeg er ikke til standard cykler, der må godt være lidt sjov i gaden mht fart over feltet og lidt andet godt. Også selv om det er til fare for folkets ve og vel, desværre Ole.

  • #34   22. okt 2016 Ok, jeg kan også godt lide lidt fart og farver, også selvom cyklen nok er temmelig standart. Din mening har du lov at ha, den er bare meget langt fra min.

    Lys hvede, come on gutter, det er sgu da noget tyndt pis. smiley


  • #35   22. okt 2016 Og sådan er vi så forskellige Ole, og heldigvis for det. Ellers var det en noget kedelig verden vi ville leve i.

    Helt enig, men vi kan vel få ham omvendt lidt ham Sajmon til og drikke en stout eller 2 smiley


  • #36   22. okt 2016 Ja noget med noget mørk farve og smag er da langt at foretrække

  • #37   22. okt 2016 Grimberger!!!!!!!

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #38   22. okt 2016 Ligesom Ole, er jeg også for det frie valg når man skal style sin MC, men spikes... Come on... Så kunne man da have fået dem lavet af gummi, så det ligner på en prik, men ikke skader hverken dig selv eller andre... smiley

    Stout og mørk... Been there - done that. Det er bare ikke mig. En Franziskaner eller lignende - så er jeg på.


  • #39   22. okt 2016 Grimbergen og Leffe begge mums. smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #40   23. okt 2016 Leffe og Paulaner. smiley

Kommentér på:
Kan man syne cyklen med disse?

Annonce