{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.227 visninger | Oprettet:

Vask af motorcykel, første gang {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen!

Jeg har lige fået mit kørekort for 2 måneder siden, og har købt mig en Yamaha YZF R3.

Da vejret har været lidt svingende, har jeg desværre været ude og køre i frygteligt regnvejr og hagl på motorvejen, som har gjort min mc fuldstændig sindssyg beskidt, især ved fælgen og i mit opbevarings rum under sædet, og ja sådan generelt over det hele faktisk.
Nu vil jeg gerne have den vasket, og har forsøgt at finde nogle forum indlæg omkring det.. men jeg er så nybegynder dum til det her mc, at jeg ikke aner hvad folk snakker om smiley smiley haha

Så...... Hvordan gør man en mc ren?

Har læst om lampeolie til et eller andet sted på mc'en.. men jeg mangler sådan fremgangsmåden og materiale liste for en fuld rengøring af de forskellige steder på min mc.


Hvis man kan zoome på billeder herinde, kan I måske se på billederne, hvor det er slemt. (måske er min definering af "fuldstændig sindssyg beskidt", ikke så beskidt alligevel, det må I lige vurdere smiley )

Savner bare hvor pæn den så ud lige da jeg hentede den fra forhandleren..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vask af motorcykel, første gang
  • #1   16. maj 2017 I får lige et billede med bedre lys også.

    profilbillede
  • #2   16. maj 2017 Masser af vand og sæbe! Hvis der er fedt/olie aflejringer så kan det tages med lampeolie, men alt hvad der hedder jord/grus/salt og lignende er langt nemmest bare med vand.

  • #3   16. maj 2017 Jeg prøvede i forgårs at tage vand på en svamp de forskellige steder hvor der var meget jord. Men da det begyndte at tørre, kom mærkerne tilbage igen..... Så jeg tog vand på igen, og tørrede det med et viskestykke.