{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.186 visninger | Oprettet:

Ombygning syn?? {{forumTopicSubject}}

Har sådan en fin Suzuki gsxr 750 fra 93.
Der kommet en bagende på fra en R1. Tror i bare den går lige igennem syn med det? Kender ikke reglerne omkring dette, da det er min første cykel. Det hele spiller som det skal, og tidligere ejer købte den os sådan, og vidste ikke om den var synet med dette.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ombygning syn??
  • #1   21. maj 2017 Det kommer an på hvad "Bagende" dækker over. Er det en konstruktiv ændring (stel, bagsvinger etc.) så er den ulovligt (også selv om den er gået igennem syn), men er det blot kåbedele, så burde det ikke være noget problem.

  • #2   21. maj 2017 Det var også det jeg kunne læse mig frem til smiley Det heldigvis kun kåbe dele smiley den "larmer" og lidt for meget, har hørt man kan stoppe lidt uld i sin potte, hvor får man det? smiley

  • #3   21. maj 2017 Sæt din db killer i ?

  • #4   21. maj 2017 Det har jeg ikke, hvad er det for noget?? Ja undskyld de dumme spørgsmål. smiley

  • #5   21. maj 2017 Lyd dæmper der faktisk skal sidde i din udst for den kan synes ????...

    Sc Project der er der på eller hvad ????


  • #6   21. maj 2017 Jeg har købt den sådan her, uden noget som helst. Det er en devil potte der sidder på, hvad den ellers hedder aner jeg absolut intet om smiley

  • #7   21. maj 2017 Det ændre ikke på at reglen, er den skal sidde i ?? ... At man så tager dem ud, det en anden ting ...

  • #8   21. maj 2017 Okay... kan du svare mig på mit spørgsmål? smiley

  • #9   21. maj 2017 Med hensyn til din bagende - ingen idéer ??... Ud og find en db killer os - kan købes billigt ??

  • #10   21. maj 2017 Mest det med det der dB killer. Jeg ny i klubben, jeg tænkte ellers på lidt uld man lige ku proppe i udstødning. Jeg må Google mig frem smiley

  • #11   21. maj 2017 Igen... Du SKAL have din db killer i - har lige været til syn i mandags med min ??.

    Umiddelbart ligner din udst - en sc ... du fra nordjylland. Har en du kan låne til syn.

    Skriv evt. pb så kan jeg hjælpe dig ??


  • #12   21. maj 2017 Ja okay. Har aldrig været til syn, det som sagt min første cykel så er ikke helt inde i det endnu. smiley men jeg sender dig lige en besked, og tak smiley

  • #13   22. maj 2017 # 11,
    Prøv sgu da at hjælpe ham istedet for at svine ham, han spørger hvor DB. killeren kan købes, jeg ved det ikke, ellers havde jeg fortalt det, jeg tror jeg kunne få min synet helt uden indmad, men det hjælper ham ikke


  • #14   22. maj 2017 hva fanden er dit problem?? hvor sviner jeg manden til og udover det tilbyder jeg at låne ham en...

    læs hele tråden inden du skal skabe dårlig stemning - God mandag suresen.. ???


  • #15   23. maj 2017 # 14
    Sur, det plejer jeg ikke at være, men når manden ikke engang ved hvad en DB killer, så hjælper det jo ikke at du fortæller ham 3-4 gange at den skal i, det er rigtig fint at du vil låne ham en, men det kunne du jo have tilbudt straks, jeg er ikke ude på at piske en stemning op, det er der nok andre der gør


  • #16   23. maj 2017 Jeg ny i branchen, så bær over med mine dumme spørgsmål smiley men har fundet ud af hvad en dB killer er, har lavet lidt søgning på nettet osv. smiley og tænker at smide en org udstødning på til syn nok er det smarteste smiley

  • #17   23. maj 2017 Okay - skal jeg nok gøre til en anden gang ... ?

  • #18   23. maj 2017 Jonas ved heller ikke hvad han snakker om... Så læg ikke for meget i det.

    Der er absolut intet krav om, at en udstødning SKAL være forsynet med en DB killer. Bare lige så det er på plads.

    Der er et krav om hvor meget en motorcykel må støje, og så KAN man løse det med en DB killer.

    Hvis motorcyklen er fra efter 2004, så er der også krav om at udstødning skal være E-mærket.

    En E-mærket udstødning må man så ikke fjerne DK killer'en fra, men det er jo så fordi at udstødningen ikke længere lever op til sit E-mærke.

    Din bagende får du heller ikke problemer med, heller ikke selvom der er ændret på subframe'en. Skal de være ''helt rigtigt'' så må du ikke ændre på stellet.... men liiiiiiiiiiige et dette tilfælde betyder det ikke en fis.


  • #19   24. maj 2017 Der er vel ingen dumme spørgsmål når man er helt grøn, så bare spørg ind.
    Med hensyn til din "Ombygning" så er der intet i vejen med at skifte de dele du nævner. Var det en anden bagvinger eller bremser, så kunne det gi´ et problem.

    Om du kan nøjes med at putte lidt ståluld fra byggemarkedet i din potte, aner jeg ikke. Synsmænd er som Quinder. Nogen er ganske modtagelige for fornuft, mens andre ikke er til at være i stue med. De er meget forskellige.


  • #20   24. maj 2017 Tak for svaret smiley men det nu os hvad jeg har ku læse mig frem til, ville bare lige have det bekræftet herinde smiley men hvis jeg kan låne en org udstødning, blir det intet problem at syne den. Den har en god lyd nu, måske lidt for god, så tror ikke synsmanden vil lade den gå igennem med den jeg har på nu smiley

  • #21   24. maj 2017 Jeg tror min kawasaki gpz1000rx har samme devil-potte på, og der hører ingen dbkiller til. Men måske har nogen haft den af og bore den lidt op, for min larmer ikke særlig meget..

  • #22   24. maj 2017 Ja det ku tænkes. Det runger i hele huset bare den står i tomgang ude i indkørslen. smiley

  • #23   30. maj 2017 Så fungere den jo helt som den skal smiley smiley

  • #24   30. maj 2017 Ja smiley

Kommentér på:
Ombygning syn??

Annonce