{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Marc P
Marc P
Tilmeldt:
20. jul 2017
Følger: 13 Emner: 2 Svar: 2

CBR600F2 ombygning til streetfighter {{forumTopicSubject}}

Hey MC-eksperter,

Går CBR600f2 fra 91 kunne godt trænge til en mindre ombygning, henimod en streetfighter el. lign.

Tænker umiddelbart udskiftning af forlygte, blink, spejle og styr.

Er der nogle i københavns-området som har erfaringer med dette, eller kender i nogen som kan?

Hvad skal man forvente mht økonomi på sådan en ombygning?

Håber i kan hjælpe smiley

Mvh Marc


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CBR600F2 ombygning til streetfighter
  • #1   23. jul 2017 Med mindre du VIRKELIG ønsker dig en streetfighter, og synes den f2 kører så pis hamrende godt at du ikke kan forestille dig at have en anden mc. Og du selv har 100% styr på ombygningen,værksted og lign så drop det...
    Jeg ville finde en doner cykel, eller sælge den som den er til en der elsker at skrue smiley


  • Marc P
    Marc P Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 13 Emner: 2 Svar: 2
    #2   23. jul 2017 Hej Brian.
    Tak for input og din ærlige vurdering. Status er den at den kører hamrende godt, men at jeg nu har skiftet plastikdelene med nogle replika fra Kina.. og det sidder ikke super godt, dårlig pasningsform osv.. og det har gjort mig lidt frustreret hvilket førte mine tanker hen på ombygning.. måske det bedre kan betale sig at forlige sig med udseendet og glæde sig over at den trods alt kan køre... smiley


  • #3   23. jul 2017 En skadet CBR koster måske det halve af en fin model. Bygger du den om, dvs styr, raiser, forlygte, blink og skruer kåben af, koster den nøjagtig det samme som før altså det halve af en fin model.
    Prøv hellere at finde stumper du mangler på Ebay.


Kommentér på:
CBR600F2 ombygning til streetfighter

Annonce