{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

Christian P
Christian P
Tilmeldt:
28. mar 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Fræsning af bagsvinger {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal have lavet en forlænget bagsvinger. Der er tale om en mono/single svingarm.

Jeg tænker at det vil være bedst at få den cnc fræst?

Nogle der har prøvet noget lignende eller har en ide om pris ? smiley

Skal laves som svingarm på billedet (ses ikke så tydeligt)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fræsning af bagsvinger
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   20. okt 2017 Du skal vide at Honda modellen på billedet (svingeren), har firkant profiler af stål indeni for at stive den af.

    Bare du tager det med i dine beregninger, at alu alene ikke er stift nok hvis man bruger den der konstruktion.


  • #2   20. okt 2017 Køb en ekstra original svinger , det billigste er at parre 2halvdele og legeringen er samme

  • Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #3   20. okt 2017 Det er ikke en Honda, men en Triumph speed triple smiley

    Vil jo gerne have den til at være som den på billedet.
    Har købt en ekstra bagsvinger, mest for at kunne måle ud til fræsning


  • #4   20. okt 2017 Simpelt , skær den begge over og lad alu.smeden fræser en blok aluminium der passer indeni dem begge ... men tag lige først en med ned til smeden , nogle legeringer er næsten umulige at lime sammen igen

  • #5   20. okt 2017 men hvorfor vil du forlænge din bagsvinger og dermed ødelægge køreegenskaberne?... det er en usa ombygning til at køre lige ud med .. den forlængede akselafstand vil gøre den stabil lige ud men mega træg til at svinge..det mangler bare at du smider ballondæk på den foran og bag...

  • #6   20. okt 2017 Hvis det feks er til dragrace/drift kan jeg se meningen med det, ellers ikke..

  • Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #7   20. okt 2017 Alexander

    Hvorfor køber du sådan nogle grimme gamle cykler?
    Hvis du er en ubegavet mand med begrænset økonomiskeressourser kan jeg forstå det... det mangler bare at du også er arbejdsløs..


  • Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #8   20. okt 2017 Jeg er ligeglad med om du kan forstå hvorfor.. hvis jeg vil smide mine penge efter en forlænget bagsvinger, kan det aldrig blive dit problem. smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #9   20. okt 2017 Det er en roaring toyz svinger - den ligner bare meget mere en Honda VFR svinger end Triumph, som altid har enten stiver over kæden eller en bule på ydersiden af kæden.

    Hvad er årsagen til du vil have en længere svinger på?


  • Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #10   20. okt 2017 Jeps, har også mailer med dem. Men de laver åbenbart ikke nogle til salg smiley

    De har forlænget den 15cm og synes bare at det ser så meget federe ud


  • #11   20. okt 2017 Hold da op... nej det bliver aldrig mit problem, og hvis du vil ødelægge din mc´s køreegenskaber bare fordi det ser smart ud så er det op til dig, go for it smiley

  • Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #12   20. okt 2017 Var ikke til dig VD... men stadig jeg leder efter svar/løsninger ikke kommentarer/meninger om hvorvidt det godt eller grimt osv smiley

  • #13   20. okt 2017 hehe.. du behøver ikke beskrive dig selv...
    jeg ville høre om der var tanke bag handling.. åbenbart ikke.. det kan da aldrig blive et problem.. du må da gøre hvad du vil.. men det må åbenbart være et ømt punkt ..


  • Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #15   21. okt 2017 Alexander

    Hehe så lader jeg vær med det smiley


  • #16   21. okt 2017 Sådan en 3benet fætter må være verdens sjoveste drifter , er igang med 16cm gadedrift , lav og lang , træthed er oppe i folks hoveder ....???? Go for it

Kommentér på:
Fræsning af bagsvinger

Annonce