{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.393 visninger | Oprettet:

streetfighter owners club dk måske???? {{forumTopicSubject}}

jeg har gået i en del år og tænkt på at starte en klub for streetfightere i dk. tanken er at den skal fungere som samlingspunkt, for folk med denne interesse. som for eksempel hygge, møder, specielt til træf. som hjælp til os selv og andre. nogle har bare hævet røven, andre gået amok. nogle vil gerne men mangler evner, forbindelser osv. og da nogen kan lave gaffelbroer andre kan lave udstødninger, kunne vi jo ligeså godt hjælpe hvor vi kan, og få spredt tendensen. måske få flere forhandlere til at trække nye ting hjem. men lad mig høre om der er andre der er med på ideen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  streetfighter owners club dk måske????
  • #2   3. jun 2004 Det kan da kun gå for langsomt!!!!!!!!!



  • #3   3. jun 2004 Fed ide. håber det blir til noget
    syntes bedst om web adr streetfigterclub.dk !!!


  • #4   4. jun 2004 nøj for en tilslutning. positivt.
    dzeroe, prøv lige at finde de nøjagtige priser til formålet. holder fuld enighed om adressen. og så for at svare KIM L. og en del andre..
    ang klubaftener osv er det ikke det der står først. kan hurtigt senere mødes forskellige steder, evt som lokal afdelinger og så mødes stort ved givne lejligheder, når der bliver mere hold i projektet. evt noget stormøde ved et træf et sted i landet på et snarligt tidspunkt.
    men hovedideen er at samle ligesindede om stilen. udveksle erfaringer, arbejdskraft, stumper (og øl ;-))
    vil så også prøve at skaffe forbindelse til englands sfoc med henblik på såvel træf som import af dele. kan bla spare penge ved at få sendt stumper som gave privat istedet for fra forretning.
    men ihvertfald gå videre med henblik på hjemmeside og hvis nogen har ide til 1. møde, så lad høre.


  • #5   4. jun 2004 Enig!

    Jeg er på!

    Mvh. Rune


  • #6   5. jun 2004 vildt fed ide jeg er på.
    streetfighterclub.dk er også min farvorit
    men hvor i landet skulle det være ca.


  • #7   8. jun 2004 lad os holde fast i streetfighterclub.dk. hvem har mod på at starte siden op?? kim?? bare så siden er reserveret. kan altid pusse en mere erfaren på det senere. det med selvstyring kan jeg kun være enig i. ligesom denne side. nemt og smertefrit for alle. desværre er jeg dum som en muggen dør med cpu, og bruger firmaets, da jeg ikke swelv har en iøjeblikket. men lad høre hvem der har lyst. evt læg en mail på gsx750esd@hotmail.com, så kan vedkommende få mit tlfnr

  • #8   9. jun 2004 lyder godt dzeroe. men hvor i landet er du fra?? kører selv i 4200 området. hvad med jer andre int. ? nogle andre på sjælland også??

  • #9   11. jun 2004 nu ruller det derudaf. til thomas o. lidt hjælp er altid velkomment smiley men ligger ud til det kører. hen ad vejen skal vi jo nok også smide lidt mønt til dzeroe for alt det arbejde han ligger i det her, men til ALLE der er int i såvel nærmere om klub tanker, møde, snak etc vil jeg da henvise til tidligere nævnt mail, så sender jeg tlf nummer. bare lige for at begrænse udbredelsen helt vildt i 1. omgang. iøvrigt så god weekend smiley

Kommentér på:
streetfighter owners club dk måske????

Annonce