{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Maling af styrkontakter {{forumTopicSubject}}

Hey venner

Er der nogle herinde som har forsøgt sig med at male sine styrkontakter?

Jeg har pt. de originale siddende, men de er godt nok ved at se lidt grå og trætte ud.

Jeg overvejede om man blot kunne pille dem af og spraymale dem sorte? Eller om der er nogle problemer/vanskeligheder i dette?

Dbh. Stefan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maling af styrkontakter
  • #1   10. mar 2022 Jeg har en cx 500 fra 81

  • #2   10. mar 2022 Det kan fint lade sig gøre, skil dem ad og slib. eller giv dem malingfjerner.
    Sådan gør de fleste. Lidt bøvle men så heller ikke værre, de er ikke så store.
    Jeg plejer og tage min gasbrænder, når malingen "koger op" på med en fin stål eller messingbørste, det går 10 gange hurtigere og kommer helt af ind i krogene.

    Et super flot, og meget stærkt resultat får du med en Hammerrite spray (smooth black finish) Bare husk det tørrer langsomt kontra alm. spraymaling .
    Den kan købes i jemogfix


  • #3   10. mar 2022 Yeps det er en god ide, til min yamaha xs400 fandt jeg endda nye mærkater, lige til at klistre på så man får det originale look og ikke bare et opmalet look. Hammerite har jeg brugt til andre opgaver med fint resultat.

  • #4   23. mar 2022 Prøv at give dem bremse væske på en klud , mine var grå og triste , har desværre ikke før og efter billeder, men synes selv at de blev fine

    profilbillede
Kommentér på:
Maling af styrkontakter

Annonce