{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Pazzo greb, rizoma håndtag og nye fælg {{forumTopicSubject}}

Hey......Tjeck min profil ud.

Har fået Rizoma Guld håndtag, Pazzo "short" bremse og koblingsgreb og guldfælge på Rossi'en.

Syns selv det er VIRKELIG godt. Ris og ros modtages :o)

Billederne 1-10+20 er "gamle" og billederne 11-19 er nye!!

Giv mig en kommentar med på vejen, og hvis i ikke allerede har stemt.....ja så brug da lige et sek eller to på det ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pazzo greb, rizoma håndtag og nye fælg
  • #1   2. apr 2008 Normalt synes jeg lidt, at det er spild af penge at gejle en cykel op.
    Men når man nu har en lidt speciel en, som din, er pengene bestemt ikke spildt smiley
    Thumbs up!


  • #2   2. apr 2008 Ser sgu godt ud!

    Ulrik: Hvorfor er det spild af penge at gejle en cykel..? Eller, okay det er ALTID spild af penge smiley Men det er jo det vi kan lide at bruge vores tid og penge på, så hvad mener du med dit statement..?


  • #3   2. apr 2008 Anders: Siger at jeg normalt ikke plejer at springe op i luften, og juble, når der kommer lidt gejl på en cykel.
    Men at det i dette tilfælde er en cykel, der fortjener lidt gejl, og hver det er værd at bruge lidt penge på det smiley
    smiley

    That's my statement, baby.


  • #4   3. apr 2008 Ser da totalt lækkert ud med det nye gejl, og rigtig nice cykel. Spild af penge :). Her kan man vist drage en parallel fra bilverdenen, for ikke og såre nogle i dette forum. Er det fedt og smide penge i røven, på en røvsyg og anonym mazda 626 ?? "nej", men lidt lækre fælge ol på en audi, bmw og mange flere ?? "ja tak"
    Min mening


  • #5   4. apr 2008 Okay - kan godt følge jer i, at det er federe at bruge penge på noget der er specielt i forvejen!
    På den anden side synes jeg altid det er fedt at sætte sit personlige præg på sit køretøj, uanset hvad man kører på/i, bare man så gør det med omtanke, så der ikke går "thansen" i den smiley


  • #6   4. apr 2008 Jeg har en ting at sige:

    God stil der smiley


Kommentér på:
Pazzo greb, rizoma håndtag og nye fælg

Annonce