{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc dæk hvad størelse på bag dæk
  • #1   26. mar 2009 Hvorfor? Ser en GS500 federe ud med et 140bagdæk? ;-P

    Ej spøg til side.... Men du kan se på din bagsvinger om der er plads til mere.... Umiddelbart ville jeg mene at man kan sætte et lidt bredere dæk på hvis der er plads til det for bagsvinger men hvor bredt ved jeg ikke.... Kontakt evt. Suzuki og hør dem.


  • #2   26. mar 2009 dine køreegenskaber bliver kraftigt reduceret hvis du sætter bredere på standart fælgen.

  • #3   26. mar 2009 det med at køreegenskaber ryger sig en tur vid at gå et nr op i bagdæk er jeg altså ikke helt enig... har gjort det må de cykler jeg har haft og der var nu ikke noget at bemærke... selvfølgelig vil et 190 dæk på en gs 500 nok være lidt svært at køre med.. smiley

  • #4   26. mar 2009 Så vidt jeg husker kører din cykel med 3.5" bagfælg. Den mest normale dækmontering på den bredde fælge er 130 og 140 dæk, så du kan snildt gå op i 140. Og det kan sagtens være der i bredden i bagsvingeren på en GS 500.

    Du bør ikke gå op i et bredere dæk (end 140) på din standard fælg uanset bagsvingeren måske tillader det, da dækket vil få en forkert krumning og du aldrig vil kunne udnytte det yderste af dækket. Der er en risiko for, at du forringer cyklens køreegenskaber.

    Jeg kender et par stykker som kører, eller har kørt, GS 500 med 140 bagdæk monteret, og begge berettede at cyklen kørte fint fint på 140.


  • #5   13. apr 2009 Der sidder 130 på min nu, og det virker meget fint.
    Skal snart have et nyt baghjul, så det bliver nok et 140 næste gang smiley

    /BC


Kommentér på:
mc dæk hvad størelse på bag dæk

Annonce