{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

GPX-600R problemmer !!! {{forumTopicSubject}}

- jeg har lige fået min første kværn, en kawasaki gpx-600R fra 90.
den køre meget fint når den er kold, men når man har kørt ca. 20 km eller når den er blevet varm så er det som om at den ikke kører på alle cylindre, og den trækker overhovedet ikke. - den kan i øvrigt heller ikke holde tomgang når den er varm..!.
- jeg har skildt skjoldene ad nedtil batteriet og under sædet og lagt mærke til at selve luftfilterkassen, ikke sidder fast på de 4 spjælde der kommer ud fra karburatoren.
- Det skal også lige siges at man skal give kværnen chokker heletiden, for ellers hakker den ved kørsel selv når den er blevet varm.!
- den har kørt ca. 15000 km og tændrør, olien osv. skulle været skiftet for 4-5 mdr. siden..!

-- hva synes i at det kan være...!...!
- det er så surt jeg har lige fået den og kun kørt 20 km i den er trukket den 300 M smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GPX-600R problemmer !!!
  • #1   29. mar 2009 tjek , at der er gnist , på dem , alle ....og hvis luftfilter , ikke sider tæt ,, så har det også noget at sige,, prøvede det på min gamle, der sad kn filter på.... og den køret af lort , så skiftede jeg til orginal luftfilter.. det hjælp meget , og da den så blev indstilt , var der ingen ting

  • #2   29. mar 2009 skift tændrør !

    min gpx dræber tændrørne når det er rigtig koldt og motoren ikke bliver ordentligt varm !
    du skal køre med tændrør NGK DR8ES i din gpx 600

    ellers tjek benzinfilter og luftfilter evt tøm bundkarene i karburator der kan godt være kondensvand.

    hilsen Kenneth.


  • #3   29. mar 2009 Det lyder meget som om du har et par ventiler der er MEGET stramme. Og når motoren bliver varm, udvider det hele sig. Ja så er der en ventil eller to der ikke kan lukke helt.

  • #4   29. mar 2009 André K - Ja det er også det jeg tænkte på, nu er det sådan at kværnen også har stået stille et par år på et værksted uden at har kørt næsten..!
    - har prøvet at sætte luftfilterkassen på, men hvis man sætter gummiet på stykvis er det noget lort, så man skal vidst skilde hele lortet ad og sætte alle 4 på spjældet på een gang..!


  • #5   29. mar 2009 Jeg kigger lige på tændrørene imorgen..!
    - hvordan tømmer jeg bundkarene i karburatoren- er det bare ved bundskruen...!

    - Det med ventilerne lyder alvorligt smiley


  • #6   29. mar 2009 Hej. Prøv lige at rive din benzinslange af og tjek om der er ordentligt hul igennem,bare et råd,og ellers så rens karburatorerne..
    Mvh Danny


  • #7   29. mar 2009 .. og at der er udluftning på tanken så den ikke danner undertryk..
    Mvh Danny


Kommentér på:
GPX-600R problemmer !!!

Annonce