{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

olielampe lyser... {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, jeg har et problem der gør mig lidt nervøs...
Her til aften var jeg på vej hjem fra nogle venner ( fra Hirtshals til Århus ) og jeg når ud på motorvejen og ca 30 km før Ålborg sker der problemer...
Min olielampe begynder at lyse, så jeg gør det jeg har fået afvide man skal " ind til siden i en hvis fart og sluk MC´en " så det gør jeg selvfølgelig... og næste skridt er selvfølgelig tjek olien, men det så helt fint ud...
så jeg lader den stå i et lille kvarter, og så prøver jeg at tænde op igen...
og så er olielampen holdt op med at lyse, jeg begynder så småt at kører der ud af og der er ingenting at berette, det lugter ikke, den giver ingen mislyd, og den trækker fint i motoren...
Så nu spørger jeg selvfølgelig HVAD I ALVERDEN kan det have været??
Det skal siges at jeg ikke havde været ude og kører stærkt eller rådent... jeg kørte 150 KM / t i højeste gear ( ca. 6.000 RPM )
Jeg håber at kan hjælpe mig fordi jeg er skam lidt utryk ved det...
På forhold tak...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  olielampe lyser...
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #1   27. apr 2009 Den røde lampe er ikke en decideret olielampe på din SV'er - det er bare en fejlindikator.

    Er det olieproblemer, viser den et lille olie symbol i displayet sammen med at den røde lampe lyser. Prøv at gå ud og drej nøglen uden at starte den - så kan du se symbolet oppe i venstre øverste hjørne.

    Jeg kan se der er powercommander på din, og hvis de ikke har monteret din lambda sonde dummy et sted så den ikke får vand og evt løs forbindelse, kan du sagtens få en fejl på den som er periodisk. Den kaldes "O2 sensor eliminator" og sidder ovre i venstre side af cyklen...
    Jeg ville starte med at tjekke om den evt er iret eller ikke sidder 100% ordentligt i.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #2   27. apr 2009 Din ser sådan her ud: (link fjernet)

  • #3   27. apr 2009 Hej Sajmon, det var sku da et konkret svar man kunne bruge til noget...
    mange tak for det...


Kommentér på:
olielampe lyser...

Annonce