{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Ingen gnist - meget brug for hjælp :) {{forumTopicSubject}}

God aften MG
Jeg er igang med et mindre projekt.. Jeg har sat en zongshen 200cc Lc motor over ¨på et gammelt Yamaha 250xt stel, Men efter et par dage´s svejsning og noget tilpasning af udstødning og andet sjovt, kommer jeg til hvor jeg vil starte dyret op, men der er ingen gnist... Hvad kan det dog være? tror ikke det er min stator, men den har brændt to cdi boxe af, men nu har jeg forenklet lednings nettet, så det kun er start og sluk smiley Men jeg er sku lidt træt af det... Men evt. nogle der havde nogle idéer?

MVH Mike smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen gnist - meget brug for hjælp :)
  • #1   24. sep 2009 hvis du ikke passer på brænder du jo elektronikken af når du svejser på den, kan det vare cdi'en igen??

  • #2   24. sep 2009 elektronikken har selvfølgelig ikke været slået til, imens jeg har proppet motor på smiley Hmm ja det eller også har jeg tænkt det måske kunne være regulatoren eller stator der er brændt af? men det er sku noget rod med sådan en kinapis maskine hehe smiley

  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #3   24. sep 2009 Hvis man ikke passer på at have stellet fra svejseren på samme del som man svejser på , kan cdi boksen brænde af, men det kan den sikkert alligevel på en kineser, deres elektronik er ikke særligt godt lavet.

  • #4   24. sep 2009 ledningsnettet har selvfølgelig ikke været på imens jeg har skiftet motoren, ledninger og svejser er en dårlig kombination når der skulle laves udstødning og 3 motor ophæng smiley men ja deres elektronik er det rene lort... Og det værste af det, hele er, at der ingen lednings diagramer findes til den model, så det er sku lidt svært da lednings nettet er fusket en del sammen, men ja dårlig kvalitet, laver den bare så man har lidt til skoven her til vinter smiley

Kommentér på:
Ingen gnist - meget brug for hjælp :)

Annonce