{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Blinklys blinker for hurtigt {{forumTopicSubject}}

Ja..jeg ved godt der har været skrevet en helvedes masse om dette emne...men nu synes jeg at jeg har et problem som ikke tidligere er beskrevet...

Sagen er, at der er sat sådanne LED blinklys på den MC jeg har købt og de blinker for hurtigt. Der er så bagtil sat 2 modstande på og de blinker stadig for hurtigt...
Jeg ville så i dag sætte 2 lignende foran og gik igang. I den ene side satte jeg så modstanden på og det gjorde også tricket. Blinkfrekvensen blev helt perfekt og jeg var glad...

Men så så jeg lige at bagved blinker det hele perfekt...men foran blinker nu kun 3 af dioderne i LED lampen (Jeg mener der er 12 små dioder i alt i lampen)

Jeg har så prøvet at sætte en anden LED lampe på og det er samme situation..så det er ikke LED lampen (blinklyset) den er gal med.

Jeg har sat samme modstand på alle steder..altså foran og bagved. De hedder "25w6,8ΩJ"

Det fatter jeg intet af...jeg ved så at eneste forskel der måske kan forklare det er, at blinklysene bagved trækker 1W hvor den foran trækker 0,5W.

Kan det være forklaringen...at jeg simpelthen skal have en anden modstand til dem foran?




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blinklys blinker for hurtigt
Kommentér på:
Blinklys blinker for hurtigt

Annonce