{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Min cykel lader intet! {{forumTopicSubject}}

Halløj alle sammen, har en mini gixer! der absolut intet lader, det er så minimalt, har lige målt det! (hos den mand der tunede den) Så det er efterhånden det eneste der er i vejen med den, da den kører suverænt! (men skal løbes igang)

Hvor får jeg et ladeelement? eller er der nogle der har en god ide? (den ladede okay, før vinter, det er først efter vinter at den er holdt op? ) er der noget jeg kan gøre? Førhen skulle jeg løbe den igang hver 5 gang, og så bare lige køre uden lys , så kunne den starte næste gang, men det kan den overhovedet ikke nu!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min cykel lader intet!
  • #1   11. mar 2006 prøv at måle spænding over dine batt poler når den er startet hvis den lev omkring 13-14volt så er dit lade ræle ok. også er det nok dit batt der er død. men hvis du skal ha et nyt lade ræle så prøv at kontakt lcracing de er billige med org dele.mvh allan h

  • #2   12. mar 2006 Hvis intet af det som i andre mener virker så..

    jeg havde suzuki før, og den fik pludselig samme problem som din, og da blev jeg nød til at skifte stator, da det var gjordt, så røg ensretteren, men så var problemet også løst...

    jeg skal ikke sige det er det, men det kan være en mulighed!!
    der er bare noget med suzuki og strøm..


  • #3   12. mar 2006 Jeg har netop købt en Schnabel Ensretter/regulator til min VFR 800.. det er altså virkelig god kvalitet og man bliver overrasket over at se hvilken elendig standard en origianl ensretter er af!
    Husk at batteriet skal lades ordenlig op!

    Jeg gav 1250kr for den store model til min cykel!


Kommentér på:
Min cykel lader intet!

Annonce