{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  benzinfilter Hayabusa
  • #1   29. mar 2010 tror kun der er det ene
    har du tjekket luft filteret, det kan føles næsten ens


  • #2   29. mar 2010 hvis der er karburatorere på, så kig i studsen hvor benzin slangen sidder på karburatorene.. der kan godt sidde et lille filter. det har jeg set på et par suzuki karburator cykler omkring samme årgang som din



  • #3   29. mar 2010 Det er et kendt problem ved de første årgange af Hayabusa, der sider en helt masse filter der kan stoppe til både i benzin pumpe og før indsprøjtnings dyserne.

  • #4   29. mar 2010 De første hayabusa'er havde åbenbart noget billige lorte benz. filtre. De falder sammen og går i opløsning og "forurener" dit indsprøjtningssystem.
    Har selv været hele turen igennem... Men mener mekanikeren skiftede det og rensede slanger osv. også kan man købe sådan noget rens til indsprøjtningssystemer der burde kunne hjælpe med at løse problemet.

    Så vil jeg lige høre dig ad, - kører den helt stock? - eller er der eft. marked udst. system på? - kan jo også være den kører for fed for det gør de std. Også kan den godt være lidt af en trold og køre på... når der enten er tændt/slukket... rimelig spændende i kryds med flade venstre sving :-S
    Ellers kan det jo ske du skal få den programmeret om med en tekabox, - eller smide noget pc på... for så bliver det en helt anden cykel du får dig... (plus 8-10 hk på lakrids i mellemområde med komplet akraprovich 4-1 og plus en 5-6 hk på top).

    Men du skriver ikke så mange symptomer... så det er svært og være doktor når man ikke ser patienten.

    men held og lykke med det.


  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #5   29. mar 2010 Der sidder et lille filter i hver dyse også.

  • #6   30. mar 2010 mange tak for svarene. Den tøver ved pludselig gasgivning men så kommer den igen, har skiftet tændrør og filter i tank,. Jeg går videre og takker.

  • #7   30. mar 2010 god fornøjelse... duer jo ikke den tøver... den skal bare køre når du ber den om det smiley god sæson

Kommentér på:
benzinfilter Hayabusa

Annonce