{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ZX6R 636 dæmper på z 750 abs
  • #1   17. jan 2011 Den passer mer eller mindra over.... Jeg har så bare svært ved at iden i det.

    Men det påståes den skulle blive bedre, jeg forbeholder mig dog retten til at have en anden mening om det.


  • #2   17. jan 2011 Hmm je jeg har skift fra en zx6rr og kan hun sige at det er en mærkbar forbedring , men respektere selvfølig din mening, har snakket med flere og de er helt af samme mening.
    Hvorfor den er bedre er der nok nogen der ved meget mere om end jeg, har bare en god efaring med skift af min.
    Kvalitet og virkning på den originale er vel bare en del dårligere en den fra en zx6rr.
    Har du haft dårlige erfaringer med skiftet ? mere hvis der nu er noget jeg skal være opmærksom på ?
    Min passede lige over.
    Mikael


  • #3   17. jan 2011 Jeg har ikke selv skiftet dæmper, men når man tager to cykler der bestem ikke er ens i linkled, simsstak, svinggaffel mm opstår der altid problemer.
    Om Z750´s bagdæmper er så dårlig kan jeg ikke svare på. Jeg mener det general er en dårlig løsning at prøve at pare to ting samme som ikke ligefrem er bygget til det.

    Men derfor skal jeg ikke sige det ikke er en forbedring... Vi er bare ude i noget hvor det kræver en KÆMPE viden for at kunne se hvad der sker.


  • #4   17. jan 2011 Men nu er Mikael Ns jo ikke den nye model har det noget at sige ?

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #5   17. jan 2011 Skift til en ZX6R bagdæmper på en Z750 dur ganske glimragende, og de har meget tæt på samme karakteristik i linksystemet.

    Standard dæmperen på en Z750 04/05 kan ikke justeres andet end i fjederforspænding, og er desuden ALT for blød, og når cyklen så runder 10.000km er det helt slut med den.


  • #6   17. jan 2011 hmm, min har nu rullet 54000 med mig på 105 kg, og noget af tiden med lillemor og 3 gange givi også....

  • #7   17. jan 2011 Der var masser af erfaringer og høste på riderforums ang dette emne, men den kan jeg bare ikke komme ind på mere...
    Jeg bliver blocket hver gang, men hvis I kan, så vil jeg anbefale denne side til alle med nyere Kawasaki, som søger svar på spørgsmål de ikke kan få andre steder.


  • #8   17. jan 2011 kan se at de fleste erfaringer er med den gamle model , men de er jo ikke ens de to bagdæmpere ?

Kommentér på:
ZX6R 636 dæmper på z 750 abs

Annonce