{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

gsxr benzinproblem? {{forumTopicSubject}}

hej har haft tanken afmonteret på min gsxr 400. nu har jeg monteret den igen. den starter fint med choker som den skal, men den dør lige så snart jeg rør gassen, der kommer ikke noget benzin i den ene af de 2 slanger fra benzinhanen??? skal karburatorerne suge når jeg gir gas? eller hvordan foregår det? havde benzinhanen af for at se om jeg kunne puste igennem, men det fungerede kun igennem den store tud.
hvad er den slange der går fra undersiden, midt på tanken til karburatorerne funktion?

håber det er til at forstå smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gsxr benzinproblem?
  • #2   11. feb 2011 kan være din benzin hane er gået i stykker jeg prøvede det samme på min 400 i tidernes morgen

  • #3   11. feb 2011 Havde sådan en 400, og benzintilførselsen er vacumstyret, det er det den tredje slange er til så vidt jeg husker. Prøv evt at suge i tredje slange med munden og se om benzinen ikke begynder at løbe i de 2 andre.

  • #4   12. feb 2011 Tak for hjælpen, er der en der ved om der sidder benzinfilter på slangen originalt? Der er jo filtre på benzinhanen oppe i tanken?

  • #5   12. feb 2011 har prøvet at rode lidt med det igen. synes ikke jeg kan få det til at virke. der skal gå 2 slanger til hanen. den sidste slange der sidder i midten, og toppen af de 4 karburatorer (den er tyk) skal den gå op til undersiden af tanken? eller skal den gå "ud i det fri" skal der sidde en slange på studsen under tanken?

  • #6   21. mar 2011 oskar l< ja har hittet ud af det. ellers tak:)

Kommentér på:
gsxr benzinproblem?

Annonce