{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.165 visninger | Oprettet:

Stephan A
Stephan A
Tilmeldt:
3. jun 2011
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 4

Drosling af GSXR 750 {{forumTopicSubject}}

Hej MG!
Jeg har købt mig en GSXR 750 fra 93, og skal have den droslet.
Jeg har bestilt et droslingskit hjem, der svarer til motorcyklens type, og har modtaget 4 skiver der skal placeret i indsugningsgummiet. Mit spørgsmål er så om de fire skiver bare er nok? Bliver forholdet mellem luft og benzin så ikke alt for ujævnt?

Ud fra de papirer på tysk jeg har fået med, kan jeg forstå at de siger hvis den har alle sine heste, at der så muligvis også skal noget andet i når jeg drosler den?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drosling af GSXR 750
  • #1   26. jun 2011 lyder nu mest som et 100HK kit ? ca en 1/3 der er blændet af ??
    blev mest brugt i tyskland , vistnok noget med billigere forsikring men hæng mig ikke op på det

    men det laver ikke meget om på luft/benzin-forholdet da det blokker for luftflowet og derfor trækker den heller ikke så meget benzin med ind , dog er der en lille risiko for at den kan rende en smule på den fede side



  • Stephan A
    Stephan A Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 4
    #2   26. jun 2011 Jeg mener bestemt at de skiver skulle begrænse den til de 34 hk, da den reducerer den til de 25 kW ( http://www.tlo-bikeshop.de/product_info.php/products_id/5592/cPath/433_456/suzuki-ab-700-ccm/drosselsatz-auf-25-kw.html)

    Men hvis forholdet mellem benzin og luft så alligevel ikke forringes, så undrer det mig der står et punkt på "vejledningen" der medfølger, hvor der står der skal noget ekstra med? Det står på tysk, så jeg har ikke kunne tyde det hele, men det virker som om at der er noget der skal sættes i karboen?


  • #3   26. jun 2011 Har du mulighed for at scanne den vejledning til mig. Jeg står nemlig og skal fjerne et drosselkit, men har ikke nogen vejledning. Jeg kan flydende tysk så jeg sender en oversættelse retur til dig.

Kommentér på:
Drosling af GSXR 750

Annonce