{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.566 visninger | Oprettet:

kawasaki gpx 600r, mere brummen :-) {{forumTopicSubject}}

Hej folk smiley

Jeg er blevet den lykkelige ejer af en kawasaki gpx 600r.... Nøj en fed maskine!

MEN der sidder en uoriginal ''motard'' udstødning på... Eller det står der i hvert fald på den.

Den siger næsten intet. Den lyder faktisk som en 4 takter scooter i tomgang smiley

Det er jo en smagssag sådan noget... Men jeg mener gerne den må lyde af lidt, uden det bliver helt overdrevet.


Men der er jo en gammel maskine, der er meget svær at få reservedele til. Kan se der finde mange udstødninger til den, på folks profiler. Men de er ikke til at skaffe mere..


Hvad kan man gøre? Har snakket med en forhandler. Han kunne ikke finde noget til sådan en gammel dame, desværre.


Er det virkelig at svejse en uoriginal potte på, eller hvordan??


Mange mange tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kawasaki gpx 600r, mere brummen :-)
  • #1   18. mar 2012 (link fjernet)


    Med lidt kreativitet kan denne nok mokkes på! og så er den billig


  • #2   18. mar 2012 Super billigt, men er også bange for den bare larmer, istedet for at væse godt smiley

    Men tak! Vil klart kigge på det!


  • #3   19. mar 2012 find hvad du skal bruge på www.ebay.de der er mange stumper at hente her

  • Kim Hirschgaard N
    Kim Hirschgaard N Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Svar: 1
    #4   3. apr 2012 Hej Meyer
    Er du kommet vidre? Jeg har selv en Classic eller en "gammel dame" fed maskine! En maskine der skal køres....jeg har fundet et par nyere Potter Af mærket Barracuda fra en zx10. Jeg har valgt at mukke de gamle Potter af og få drejet 2 flanger som svejse på og jeg kan nu montere nutidens Potter fra en zx10 som er mere tilgængelige. Jeg har dog en komplet sæt fire i en med potte som passer til maskinen fre "dengng" men den lyder så godt at når jeg montere den potte føler jeg at jeg er på vej til syn. Lad os vide hvad løsning du finder på.


  • #5   4. apr 2012 Tak for dit svar.. jeg har ikke kunne finde nogen, så jeg tror jeg laver min egen, fra forrørret af. Og hvis det ikke lyder godt, må jeg til at svejse en på fra en anden maskine. smiley

  • Dennis D
    Dennis D Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Svar: 4
    #6   28. jan 2013 En Kawasaki skal ikke brumme, den skal hvine som en hveps :). Hvis den siger som en 4-takt scooter og det ikke har betydning for træk og fart - så nyd det dog!

Kommentér på:
kawasaki gpx 600r, mere brummen :-)

Annonce