{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.115 visninger | Oprettet:

Det vælter ud med benzin?? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en Suzuki GSXR 400R fra ´92 (dvs. med karburator) og det vælter ud med benzin. Jeg har en mistanke om det er vaacum, men har tjekket slangen og den ser fin ud, og er sat i de rigtige studser og sidder ordenligt fast. Har i en idé til hvad det ellers kan være?

MVH Jeppe Fjord


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det vælter ud med benzin??
  • #2   27. mar 2012 Hov, glemte jeg at skrive, jeg har lige haft alle 4 karburatore af, renset svømmehusene osv. Så vil udelukke det, da det er ved alle 4 karburatore det vælter ud fra. Men kan ikke se om det er overløbet det kommer ud af eller hvad det er, for det "fosser" decideret ud ved karburatorene.


  • #3   27. mar 2012 Havde du også svømmerventilerne ude og rense dem?
    Hvordan står svømmerhøjden?


  • #4   27. mar 2012 Jepp, der er kældet for dem, troede også først det var mine svømmere det var galt med. Men den kan heller ikke starte når jeg prøver at give den svingninger, så kommer den ikke. Det lyder til den står og prutter lidt, men der kommer ingenting.

    Og ja, det var først efter jeg havde prøvet på at starte den, at jeg fandt ud af det stadig væltede ud med benzin.


  • #5   27. mar 2012 Eftersom du selv udelukker dine karbs som problemet, så må det jo være i din benzinhane...

  • #6   27. mar 2012 Kælet for betyder du har haft ventilerne/nålene ud og rense, samt justeret svømmehøjden?
    Men hvis det ikke er karburatorerne, er det en benzinslange eller benzinhanen.


  • #7   27. mar 2012 det er ikke sådan du har sat slangerne på overløbet i stedet for tilgangen


  • #8   27. mar 2012 og din hane står ikke på prime istedet for on ?

  • #9   27. mar 2012 Din kælen for karburatorene, er måske ikke lig med hvad en karburator syntes er kæl?
    Kender jo ikke dine evner som mekanikker, men kan du ikke spotte hvor det kommer fra, på en så simpel konstruktion, kan du jo have lavet noget forkert et sted!!

    Du har en primær benzin slange, samt muligvis en vacum slange.

    fra den primære, løber det direkte i svømmerhuset, og hvis du har monteret alt rigtigt, så slukker svømmeren for benzinen, når der er fyldt!
    Da ovenstående ikke lyder som om det sker,og det fosser fra alle 4 karburatorer. SÅ kan det jo kun være :
    1. samlefejl
    2. 4 svømmere der hænger? (usandsynligt)
    3. dine informationer, der ikke er nøjagtige nok!
    4. du har sat benzin slangen hvor Vacumslangen skulle være eller noget lignende!

    Vigtigst lige nu, er da at lokaliserer hvor Benzinen kommer ud! OG ud fra det, finde ud af hvordan det kan komme ud der!!


    Det er ikke noget så simpelt, som at du ikke har lukket dine aftapnings skruer?


Kommentér på:
Det vælter ud med benzin??

Annonce