{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

tyk og grå bremse væske ? {{forumTopicSubject}}

hej .

jeg har en ældre gas gas trial bike og var ude og pryle den lidt igår men så idag da jeg kom ud i værkstedet idag lagde der noget under den på gulvet . først troede jeg det var gear olie . men der ser ud til at komme fra bremse pumpen .

men spørgsmålet er : kan bremse væske blive helt grå og have konsistens som creme fraiche


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tyk og grå bremse væske ?
  • #1   1. maj 2012 Det skal være relativt gennemsigtigt, og ja, jeg har set noget der så ulækkert ud.
    Men mangler der væske i beholderen da?


  • #2   1. maj 2012 der mangler ikke væske og der ser også fint ud det der er ..

  • #3   1. maj 2012 Det kan godt have den konsistens som du beskriver, men luk beholderen op og kig hvordan det ser ud..

  • #4   1. maj 2012 Hej.
    Der er med stor sandsynlighed tale om olie blandet med vand.
    Jo mere vand der kommer i olien jo tykkere bliver den. Er det bremsevæske, så er kogepunktet faldet drastisk.
    Er det hydrolik-olie fra affjedring, så er det stor dæmpning i begyndelsen og så mindre og mindre som det bliver varmt.
    Er det motor/geal olie, så mangler der smøring.
    Så fortsæt "jagten" på hvor det stammer fra.


  • #5   1. maj 2012 Hvad mener du lige med "bremsepumpen" på sådan en gasgas?
    Er det ved grebet eller kaliberen?
    og hvor meget snakker vi om? dråber eller en "pøl".
    Hvis væsken i beholderen ved grebet ser ok ud er det sikkert ok men som udgangs punkt bør det skiftets hvert andet år og spildet er så højst sandsynligt af anden oprindelse..


  • #6   1. maj 2012 så er fjlen fundet det var pakningen i min vand pumpen der var gået så den blandede gear olien og vand sammen og efter der var kommet nok vand i gearkassen kom det ud af overløbs slangen i en klam blanding smiley

Kommentér på:
tyk og grå bremse væske ?

Annonce