{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

Har jeg oplevet et kold start problem? {{forumTopicSubject}}

Havde et besynderligt problem i dag, efter en vask på ninjaen.

Kørte små 2 km og stoppede, på en p plads for at ringe til min ven, da jeg ville kører igen gik jeg ud, gassen reagerede utrolig dårlig og langsom, og motoren kørte virkelig ujævnt. Jeg tjekkede for olie læk, og satte tomgangenskruen op, og kørte afsted ved at gå i høj rpm, for ikke at gå i stå igen.

MC'en røg frem og tilbage på rpm skalaen, trods der ej var ændring ved gashåndtaget, og selvom jeg gav gas skete der intet. Det var som om jeg ikke kunne kører hurtigere end 40 km/t.

Efter ca. 3 km mere kørte den bare perfekt som den plejede, så stillede tomgangsskruen tilbage på 1,1k, og jeg kunne fortsætte en god tur med min kammerat rundt om Arre sø.

Hvad kunne det have været? Køre af sted hver morgen, og har aldrig oplevet det før, er det vand i motoren fra vasken (det kan da ikke lade sig gøre?). Problemet er som sagt gået væk af sig selv, men kunne være rart at vide til en anden gang.

-Det skal siges jeg hele tiden har haft den i lavt RPM inden problemet opstod, og også plejer at have den i det lave område, (3-5k).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har jeg oplevet et kold start problem?
Kommentér på:
Har jeg oplevet et kold start problem?

Annonce