{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.400 visninger | Oprettet:

Spørgsmål omikring alarm til MC {{forumTopicSubject}}

Hej

For at sikre min motorcykel mod hærværk og tyveri vil jeg have monteret en alarm på den. Jeg har fundet frem til denne som er to vejs og har en rækkevide på en km. Jeg kontaktede så her i dag hjemmesiden og jeg fik af vide at for at jeg kunne fjernstarte MC'en måtte der ikke være startspære. Motorcyklen det drejer sig om er en Yamaha YBR 125 fra 2009. Kan umiddelbart ikke finde informationer omkring om den har startspære. Eventuelt andet jeg skal være opmærksom på?

På forhånd tak:)

Link til alarm: http://www.alarmbasen.dk/catalog/spym209scootermcalarm-p-89.html


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål omikring alarm til MC
  • #1   11. jan 2013 Hvorfor vil du kunne fjerne starte den??
    Jeg har for vane at stille den i gear så den ikke ruller, hvilket jeg syntes er en rigtig god ide


  • #4   11. jan 2013 Tak for svarene:)

    Thomas R: Jeg køber den for alarmens skyld, men vil bare gerne udnytte alarmens funktioner fuld ud;)
    MiChRev: Ikke at jeg ikke tror på dig, men har du evt en kide?


  • #6   11. jan 2013 MiChRev så hvis der havde været en startspære havde det stået på diagrammet? Eller..?

  • #8   11. jan 2013 Jeg siger mange tak for hjælpen:)

  • #10   11. jan 2013 Fjernstart er bare noget unødvendigt lir.. Den bedste sikring er en skivebremse lås med alarm i.. Fx. En abus.. Du får ikke det smarte " bib-bib" når du parkere ved grillen.. Men den holder pilfingere væk, og det er trods alt det vigtigste..

  • #11   11. jan 2013 Nicky: Jeg er helt enig at sådan en også er smart, men den alarm jeg kigger på er to vejs. Det betyder at den alarmerer fjernbetjeningen hvis nogen står og roder med den. Så vidt jeg ved findes der ingen skivelås med alarm som har denne mulighed:)

  • #13   11. jan 2013 MiChRev: Det har jeg nu aldrig været ude for på min tidligere scooter som også havde monteret en med fjernstart, men tak for oplysningen:) Udover alarmen vil jeg også have en solid lås og skivelås så jeg skulle være sikret.

  • #15   11. jan 2013 Har jeg egentligt aldrig tænkt over, men på scooteren var den også placeret under et skjold så det var begrænset hvor meget fugt og skidt der kunne komme derind.

  • #16   11. jan 2013 er nu glad for min spyball, og hvis de VIL have din cykel får de den også, og med din har de taget den under armen og er løbet ned af vejen inden du kommer op af sofa'en og er kommet ned ;o)



  • #17   11. jan 2013 Få en alarm med startspærre. Din mc er GUF for knallert drengene. Og de er fuldstændig kolde over en hylelyd. Og kan flå en alarm af, eller få den til at holde kæft på 3 sek..

    Med startspærre kan de ikke køre på den ....10000 gange bedre end en ubrugelig 2 vejs dims, som kun giver falsk tryghed. ( det virker af h til...;-))


  • #18   11. jan 2013 Thomas R: Det er rigtigt, men taget i betragtning at den mest skal bruges til kørsel til og fra gymnasiet/ arbejde skulle det være mærkeligt hvis der ikke var nogen som skulle lægge mærke til hvis alarmen gik af:)

  • #19   11. jan 2013 Jo bestemt, men hvis de ikke kender dig vil de fleste bare stå og glo, min er heller ikke født med start spærre, den bipper kun ved alarm, og startspærren armerer sig selv efter 20 sec uden tænding, Og er helt enig med Brian S startspærre er det eneste der dur, alarm er fint men kun hvis den larmer samtidigt med der er nogen er kender ejeren..

Kommentér på:
Spørgsmål omikring alarm til MC

Annonce