{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp
  • #2   28. mar 2013 du skal samtidig med du aflaster, sætte mødtrækken på, så du kan give den nogle dask med evt en gummi hammer ellers får du den aldrig ud..

    mvh


  • #3   28. mar 2013 Martin, har prøvet at løfte på begge dele ingen af dem virker. De fleste af gange er løftet blevet gjort som du beskriver.

    Busa C - Jeg har prøvet at give møtrik enden nogle dask med en hammer, men da det er meget svært at komme til, bliver det sådan nogle små slag. Bolten giver sig ikke en my.


  • #5   28. mar 2013 Har prøvet at varme lidt på bolten, dog vil jeg ikke gøre det ret meget da der opstår spændinger i bolten.

  • #6   28. mar 2013 kan du ikke aflaste så godt som muligt... det er vigtig....

    og så give bolden noget evt WD 40..
    og
    så få en kammi til at dreje bolden rundt med en skralde ..
    hvis du så fra den anden siden med evt. det lange mellem led fra dit skralde sæt kan komme til at give den nogle dask , så jeg sikker på den kommer... men det kræver du finder det rette sted at aflaste den . .

    mvh


  • #7   28. mar 2013 Jeg har givet bolten en god omgang Würth rust opløser, aflastningen er vel gjort ved at jeg løfter op i rammen og på den måde aflaster. Jeg har godt rykke en smule med støddæmperen inde i ved bolten, men bolten vil bare ikke ud. Det indikere vel også at der ikke er belastning på dæmperen.

  • #8   28. mar 2013 Kunne godt have en ide om at der inde i stødæmper sidder en gummibøsning, som er groet sammen med bolten, og ja de kan sidde urokkelig fast, og så er der kun varme , masse af varme, så det simpelhen næsten smelter og slå hvad du kan mens det er varmt

Kommentér på:
Lidt hjælp

Annonce