{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.562 visninger | Oprettet:

Honda CBR 1100 Blackbird {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige sat min ZZR 600 til salg, og den skal gerne byttes ud med en Blackbird.

På min ZZR er der et lille nøgleaflåst rum som passer perfekt til en skivebremselås. Er der nogen der ved om der er noget i samme stil på en Blackbird ??

Skal lige skynde mig at sige at det så absolut ikke afholder mig fra at købe en, jeg er bare nysgerrig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda CBR 1100 Blackbird
  • #1   17. jun 2013 Hej Bo,

    Det bliver du glad for, jeg har selv en BB fra 01 i sort. Og nej det eneste sted du kan lægge den er lige under saddeln hvor værktøjet ligger som orginal.


  • #2   17. jun 2013 Hvis du ikke kan undvære den lille boks oppe foran er der sådan en på Kawasaki ZZR 1100

  • #3   17. jun 2013 Okay smiley Nu ska jeg os lige af med min egen først, så må jeg se om jeg kan være heldig og finde en i blå. Helst en 99 med indsprøjtning.

    Tak for hjælpen smiley så må værktøjet væk og så ligge låsen der smiley Er sædeskallen nem at tage af ? På min zzr fjerner man den bare med nøglen..


  • #4   17. jun 2013 Jah, det ved jeg godt, har også kigget på en zzr 1100, men sys da årsagen til salg af min egen er at jeg gerne vil prøve noget andet, så sys jeg en zzr 1100 er lidt for tæt på den jeg har nu. Det er en rigtig fed cykel, ingen tvivl om det, men har efter lange overvejelser valgt en blackbird smiley

    Har os kigget på bmw k 1200 s, men sys de er lige for dyre endnu til de penge jeg vil bruge på motorcykel smiley


  • #5   17. jun 2013 Jeg kan godt forstå dit valg, overvejede selv at skifte fra ZZR 1100 til Black bird men synes dengang at det var et for lille spring, synes designet af Black bird at vellyket har desværre aldrig prøvet en

  • #6   17. jun 2013 Der er os flere ting i det, der er fx os startspærre på en blackbird med indsprøjtning, det er meget rart at vide, når man har en kæreste i den centrale københavn, og cyklen nok vil komme til at stå lidt på gaden i københavn af og til.. smiley

  • #7   17. jun 2013 ja man kan aldrig låse for meget...


    ps..
    dejlig mc..har haft en 03 i sølvgrå...

    mvh


  • #8   17. jun 2013 sædeskallen låses op med nøgle (ved siden af nummerpladen), og trækkes skråt op bagud og er så løs, lægges på uden nøgle og trykkes skråt ned, så sidder den der. smiley

  • #9   18. jun 2013 Tak for info, det dækkede det jeg søgte smiley

    Tak for hjælpen, allesammen smiley


  • #10   18. jun 2013 Bo,

    Hvad John siger, er meget nem at tage af og på. Stadard sædet på en BB er dog i min mening ikke det bedste, derfor skal jeg få lave mit eget syet om.

    Og angående årgang, opfording kigge rundt ikke købe den første bedste med mindre du bare falder for den. men jeg vil sige fra 2000 og op. Og hvis jeg ikke tager fejl so hade John sin blå BB til salg, måske handle med ham, kan jo kun få et nej ikke ? smiley

    Busa,

    Og jeg ved du fortryder det så meget at give slip på den gråspurve smiley
    Busan må jo have noget på dig siden du stadigt har den smiley Og nej, BB og Busa er jo 2 forskellige cykler, kiggede jo selv på en busa også, men konklutionen var at BB stod mig nærmmere som cykeln og temperamanget.


  • #11   18. jun 2013 Hans-Korsør har ret.
    Min er stadivæk til salg smiley
    og også i at der findes bedre sæder hvad angår siddekomfort, så der er en del der får dem syet om.
    Vær opmærksom på at der er en del af dem der skriver at deres er en 1999 har en model 1998 med kab.
    Det ses vist nemmest ved at 1998 har choker på venstre styrgreb og en rund tændingslås, 1999 har auto choker og en lille bule over tændingslåsen.
    Hvad angår at handel, så kig dig grundig om før du køber der er en del af dem til salg, og man kan jo lige så godt købe den der er mest fordelagtig smiley


  • #12   19. jun 2013 Den største grund til det som udgsngspunkt skal være en 1999 model er at jeg skal gi 5500 i forsikring for en 99 og næsten 3000 mere for en 2000 model. Vil ha en med indsprøjtning af flere årsager, bla. for startspærrens skyld. Vil os helst ha en i så original stand så muligt smiley

    John G hvis din er den med lidt småskrammer, så har jeg kigget på den mange gange, sys den er flot, og ka snildt ordne den forgaffel og de skrammer selv smiley


  • #13   19. jun 2013 Bo hvis det er en stor grund, skifte forsikring. Jeg betaler for min 01 5300 og har fuld kasko og vejhjælp i dk. Dog eneste minus er min selvrisiko er pt på 10.0000, men skal forhandles til næste år i 14. Sagen er den at mit forsikringsselskab for mc ikke tog min bil anncitet med, og fordi jeg stået stille med mc kørsel og ejet en i sidste 10år plus, ville de ikke give mig anncitet for tidligere mc kørsel, på trods jeg kunnet bevise tidligare mc forsikring og ejerskab å zzr 1100. Men selvfølgelig hvis de ikke sætter ned min selvrisiko vil jeg søge andre muligheder, eller ikke noget at klsge over. Hvis jeg var dig bil jeg kigge rundt lidt i forssikrings mulighederne for at se pris og div. smiley

  • #14   19. jun 2013 Hvilket forsikringsselskab er der tale om ? Jeg har Tjenestemændenes forsikring, hvilket er næsten 4000 billigere end alle andre, når der er tale om min bil.

    Her er der så osse tale om en selvrisiko på 3000 kr, det skal lige indskydes som en sidebemærkning


  • #15   19. jun 2013 Okay, jeg har faktiskt tænkt på at gå til Tjenstemændens forsikring, men har ikke kigget op på det endnu, jeg ved bare at kammins SC28 900 er blilligare i forsikring/selvrisiko der. Jeg bruger et firma som hedder QBE-Danmark, har kontor i København. http://www.qbenai.com/Default.aspx?ID=29 <--- Selve hovedsiden, og her hvem du skal tale med angåend MC forsikring og priser.

    abina Zaki Alberts, Assistant Underwriter, motorcykler

    Telefon + 45 33 45 03 95
    E-mail: sabina.zaki.alberts@dk.qbe.com

    Telefonerne er åben i mellem 9-15

    Prøve at tale med hinde. Jeg skal selv til at sende hinde en mail for at se om hun er villig til at give mig en bedre pris en den jeg pt har all inklusive.



  • #16   19. jun 2013 bo sloth
    Du er da velkomen til at kigge nærmere på min, hvis jeg stadigvæk har den når du har din solgt smiley (også inden )
    Der er ikke ret mange ridser, men nogle af dem er så dybe at de ikke kan poleres væk.
    Man kan pletmale den så de ikke er så synlige, men det har jeg ikke ville gøre.



  • #17   19. jun 2013 Bliver det din cykel der blir min en dag, så blir det en autolakerer der kommer til at tage sig af malerarbejdet ihvertfald smiley

  • #18   19. jun 2013 ja, enig i at lappeløsninger ikke dur smiley


Kommentér på:
Honda CBR 1100 Blackbird

Annonce